Ik weet het even niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder24, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Nou mijn verhaal;

Ik ben 24 december gestopt met de pil, 28 december kreeg ik de ontrekkingsbloeding.

Vervolgens werd ik op 15 januari ongesteld, daarna op 8 februari..

Heb daarna nog wel 2 dagen een beetje bruinig bloed verloren.. Daarna helemaal niks meer..

Heb ontzettend veel last van mijn onderbuik en ben ontzettend moe de laatste weken.. Ook mijn humeur is niet om te lachen.. :( Ook ehb ik ontzettend veel last gehad van mijn onderrug en hoofdpijn.. en nog wat kleine kwaaltjes..

Gisteren verloor ik een klein beetje doorzichtig bruinig slijm..

Heb al een aantal keer getest en iedere keer krijg ik een héél licht streepje, echt duidelijk is hij niet..
    Mocht afgelopen dinsdag bloed laten prikken, woensdag de uitslag, mijn HCG is 2 of minder..
    Dinsdag had ik smiddags nog een test gedaan CB plus en daar verscheen een heel licht streepje..

Vandaag weer getest met KV 2 voor 5 euro en er staat weer een licht streepje.. Hij is niet super duidelijk, maar hij staat er wel..

Wat is hier aan de hand?????

Kan helaas geen foto maken van de test, want dat doe ik altijd met mijn vriend zijn telefoon en hij is er nu niet..

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik kan je helaas niet helpen met je vragen en je onzekerheid maar ik wil je wel veel succes wensen!

3. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Ik heb er geen ervaring mee, maar wel begrepen dat een streep is een streep. Licht of donker. Maar ik ben geen dokter, he, dus wil je geen valse hoop geven.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat is nu net het probleem denk ik. Uit de bloedtest is gebleken dat ze niet zwanger is.

Een bloedtest geeft veel eerder aan of je zwanger bent dan een urinetest. (In sommige ziekenhuizen doen ze zelfs 2 weken na IUI een bloedtest in plaats van een urinetest, omdat men dan eerder weet of je zwanger bent of niet.)

Ik kan je ook niet helpen Vlinder, want ik denk dat je gewoon aan het ontpillen bent helaas.

En die lichte streepjes... Als je al zwanger zou zijn (je bent al een paar weken aan het testen), zouden de streepjes dan onderhand niet donkerder moeten zijn?

Als je echt zekerheid wil hebben of wil weten wat er gaande is in je lichaam, dan zou je aan je huisarts kunnen vragen of er een echo gemaakt kan worden. Is daar ook niks op te zien, dan vrees ik dat je je er bij moet neer leggen dat je echt niet zwanger bent.

5. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Wat vervelend zeg meid.. Tja ik zou ook zeggen dat je gewoon aan het ontpillen bent.. ik had dat in het begin ook heel erg en werd ook pas uiteindelijk na 65dagen voor het eerst ongi!! Wel vreemd dat je zwangerschapstesten lichtpositief blijven aangeven.. Ik zou zeggen ga nog een keertje terug naar de huisarts en vertel je verhaal en dat je het nog al vervelend vind.. Misschien kan je doorgestuurd worden naar de gyn en even nagekeken worden of er niets anders aan de hand is..
    Ik ben zelf ook bij de gyn geweest omdat ik steeds bleef bloeden.. waar ik me toch wel ongerust over begon te maken!! En dan is het toch wel fijn om te zien dat alles er op het eerste gezicht goed uit.. Ik wacht nog op elke uitslagen van onderzoekjes.. gelukkig is mijn bloedverlies inmiddels verdwenen!!
    Succes meid!!

Deel Deze Pagina