Volgende keer.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientje, 19 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Volgende keer (als die er natuurlijk gaat zijn) zorg ik echt dat ik 's winters zwanger ben. Ik zit hier maar te puffen, houd geen eten binnen en ben verschrikkelijk moe. Zelfs een niet-zwanger mens kan het nauwelijks uithouden met dit weer.

2. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nou meid kan je wel begrijpen
    moet zeggen dat ik heel erg blij ben dat ik niet met een dikke buik loop nu.
    en ik heb al moeite met dit weer
    sterkte voor alle meiden met een dikke buik

3. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    HAHA je zegt precies hetzelfde als ik tegen me vriend zei vorige week...

heb het zelfs al helemaal uitgerekent !!!

als ik in augustus zwanger word... krijg ik in mei een kind :D

voordat de zomer begint :D hahaha....

dus aug 2008 of 2009 :p is het weer raak :D

4. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Tis zeker moeilijk om in dit warme weerzwanger te zijnmaar we mogen ook blij zijn dat we niet hoogzwanger zijn in de zomer die hebben het nog zwaarder.

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    En geloof bovenstaande maar van mij :)
    Alhoewel mijn moeder me net meededeelde dat zij in de heetste zomer van vorige eeuw geboren is :)

Maar ik vind het wel mooi zo :(

6. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ben van mijn 1ste bevallen in mei, het was toen bloed en bloedheet, ben toen ook in die walgelijke hitte bevallen. Zag ik erg tegenop. Toen het zover was lag ik te klappertanden onder een dik dekbed en heb dus niks geen last van de hitte gehad. (tijdens de bevalling dan) Hoop dat dat nu weer hetzelfde is! Maar die maand is dus geen garantie dat het niet heet is :)

7. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik kan ook bevestigen dat het hoogzwanger zijn met deze hitte geen pretje is... Maar ja, het is voor iedereen bloedheet. Even doorzetten en inderdaad: ik ga de volgende zwangerschap ook in de winter plannen (alsof dat zo makkelijk is :( :D )

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Inderdaad hoogzwanger zijn lijkt me nog erger in deze hitte. Dan kan je volgens mij helemaal niks meer. Gelukkig heb ik dat wel 's winters....

9. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hier nog een hoogzwangere, die baalt van dit warme weer! Maar ja, het is niet anders, we houden onze kiesjes wel weer op elkaar. En tja, ook niet-zwangeren hebben er last van, dus met z'n allen kunnen we lekker klagen ;)

10. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    We moeten toch iets te zeuren hebben he :) . Als het volgende week regent, kunnen we daar weer over klagen. Haha, nooit tevreden he...

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Geldt 38wk+2dgn als hoogzwanger?? Dan kan ik je gerust stellen hoor, heb het net zo warm als jullie, gewoon veel drinken, in de schaduw zitten en af en toe even naar binnen gaan waar het koeler is om ff af te koelen, of lekker in een zwembad/voetenbad duiken. :)

Sterkte allemaal met de warmte ;)!

Groetjes!

12. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ach een beetje klagen moet kunnen, tenslotte doen we toch niet anders over al die zwangerschapskwaaltjes?

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ja tis erg he? Ik houd het ook niet meer uit hier. Heb medelijden met mijn moeder. Ze is van mij bevallen op 21-7-76 en van mijn zusje op 20-7-79. Alletwee dus midden in de zomer en errug heet...

14. sim

sim Niet meer actief

ik heb ook met medelijden met mijn moeder, die is van mij bevallen in 1975, schijnt ook een hittegolf te zijn geweest. lijkt me heel erg om hoogzwanger te zijn nu, meiden heel veel succes! lopen jullie ook met zo'n spa verstuiver op zak (echt lekker verkoelend en dan voor de waaier gaan zitten.

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hihi... allemaal topics over de hitte...

ik heb vandaag ookal 3x gedouched...
    en tis wel de 1 na heetste zomer sinds 1901...(1947 was heter)...

nederland ik ook wel appart hoor... die hitte hier is extreem en niet uit te houden... en als het dan niet zo vies is.. regent het wel pijpenstelen... :)

en voor iedereen is het nu warm zwnger of niet...
    ik zou ook als ik niet zwanger was.. het doodheet hebben gevonden.... en ben je zwanger in de winter is het weer ijskoud... :)

16. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Nou ik kan jullie vertellen dat ik het ook al ben ik maar in de 16e week dus absoluut veel mee moeite heb met de warmte. Kan er normaal gesproken ook al niet tegen maar nu is het voor mij dubbel. Denk dat het voor iedereen anders is maar als ik hoogzwanger was geweest dan had ik het dus echt zwaar gehad. Er zijn zeker meerdere hoogzwangere die het nu zwaarder hebben als anders.

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    oh dat zeker....

vorigjaar was het ook warm, en had ik helemaal geen last van overmatig zweten en weetik wat..
    tis wel extra warm als (hoog)zwangere...maar ik denk toch wel dat iedereen het nu extreem heet heeft.. !!!

( pfieuwww... als ik kon smelten zou ik dat nu doen !!! )

18. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Meiden, het is een jaartje een zwangerschap in de zomer.... Maar voor jullie kind de rest van zijn/haar leven lekker in de zomer jarig!!! (behalve als dat dan weer in de schoolvakantie valt is het weer een beetje jammer...)

Ik vond vroeger de kinderfeestjes in de zomer altijd het leukst!! En als je wat ouder bent, is het toch ook hardstikke leuk om lekker buiten te zitten... bbq-en enz enz....

groetjes Setje

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hier nog een hoogzwangere die dit weer helemaal beu is....

20. BlueGirl

BlueGirl Actief lid

21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Pfff ben het ook wel weer zat... mag best lekker weer zijn maar dit is overdreven... en dan heb ik ook nog 3 kleine apen hier rondrennen die ook van de hitte niet meer weten wat ze moeten doen... morgen schijnt een stuk koeler weer te zijn!

Liefs Wendy

Deel Deze Pagina