Hallo meiden, Ik ben geslaagd voor mijn BBL Verzorgende IG diploma! Wilde ik even laten weten ben zo blij
Bedankt allemaal, en ja het is heerlijk om geen leerling meer te zijn! Ik ga nu lekker genieten van een welverdiende vakantie, heb ik ook nog mooi tijd om zaken voor de bruiloft te regelen
GEFELICITEERD! Met je diploma en jullie voonemen om te gaan trouwen. Wel een boel leuke dingen in een korte tijd. Wanneer is de grote dag?
Dank je ja idd veel leuke dingen om het jaar mee te beginnen, de grote dag is 24 april Ja nu zeker hopen dat ik zwanger ben dan kan het voor mij niet meer stuk
Hopen dat je dan nog wel in je jurk past Of gaan jullie niet "groots" trouwen? Ik had ook zwanger kunnen zijn toen we gingen trouwen, maar door de zenuwen en de stress van alles regelen, was de hele boel ontregeld. Gelukkig vlak daarna was het wel raak. Heel veel geluk in elk geval samen
Ik denk dat ik nog wel in mijn jurk pas, mijn jurk bestaat uit 2 losse stukken en het topje moet achter dicht met zo'n veter die je zo vast of los kan doen als je zelf wil, en zo niet dan wordt het nog heeeel vaak terug gaan om te passen Ja stress kan veel doen met je lichaam, gelukkig voor jullie dat het vlak na de bruiloft wel raak was