Ben ik nu te laat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jennie72, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi nou ik heb vandaag mijn positieve ovutest gehad, Maar we hebben maandag voor het laatst geklust ben ik nu te laat? vandaag gaat niet zit op zijn werk. MOrgenavond misschien wel? wat denken jullie?
    Zie album. jennie72

2. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    naar mijn weten geeft een ovu test 2 dagen voor de eisprong al positief.. dus volgens mij ben je er dan wel op tijd bij.... succes ;)
    groetjes Ramona

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    als de test positief is moet je binnen 24 - 48 uur klussen

4. Niet meer actief

als je binnen nu en 2 dagen klust ben je optijd
    de ovu testen geven 2 dagen voor de eisprong positief

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Kan goed zijn dat je te laat bent. Vorige maand had ik ook een positieve ovu-test geklusd maar na 12 dagen wel ongi geworden. De 2e dag kreeg ik wel weer een negatieve ovutest hoor dus hij hoeft zeker geen 2 dagen positief te zijn. Maar ik heb ook wel gelezen dat sperma soms wel 1 week in leven kan blijven dus is het misschien maandag wel gelukt. Succes!

6. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    ik vraag me af hoe lang er nou tussen die positieve ovu test moet zitten en je menstruatie...... daar staat toch ook een aantal dagen voor? kan het nergens meer vinden namelijk.. hier iemand?

7. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi dames bedankt he ik belde de clearbleu lijn want ik wilde het wel eens weten, zij zei dat dat van Maandag ook al voldoende zou kunnen zijn aangezien sperma wel langer kan leven. 3 tot 5 dagen. Dus ja we doen het gewoon morgen nog een keer jammer dat hij vandaag weg is voor zijn werk. :rolleyes: Wiesje dat kan verschillen volgens mij ik houd dan maar 14 dagen aan. jennie72

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Niet geschoten is altijd mis...nn...zelfs behoorlijk wat uurtjes (en in onderstaand geval dagen!) na de eisprong kan je ook geluk hebben hoor!
    Niet zo vastzitten aan wel of niet te laat zijn. Geniet ervan en pak elke kans! Wie weet heb je wel een superei gelegd.

9. Niet meer actief

hey jennie ik zit ook in de buurt van mijn vruchtbare dagen, maar mannetje is er niet.

Maar ik heb me voor genomen niet zo op die dagen te letten , want je maakt jezelf gek.

morgenavond als hij thuis is, zal het wel klussen worden ;)
    En een vrijdag misschien ook nog wel, en dan is het weer afwachten.

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    een positieve ovu test en sex hoeft opok niet meteen 100% te garanderen dat je zwanger bent, het blijft gewoon geluk hebben. Op de handleiding van CB staat dat je als je positief test het beste binnen 48 uur gemeenschap kan hebben, dan heb je de meeste kans.

Sperma kan idd meer dan 48 uur in leven blijven, maar de kwaliteit neemt dan wel snel af.

11. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi dames peetje24 dat weet ik wel, natuurlijk hoeft dat niet te betekenen dat ik gelijk zwanger raak, dat weet ik ook wel, maar nu we in de MMM zitten wilde ik het toch proberen. Is de eerste keer dat ik een positieve ovutest heb. Dus ja toch een sprankje hoop voor de deze ronde. Maar das ook alles. En dat mag ik toch wel hebben vind ik. ;)
    jennie72 en ja genieten doen we toch wel :D

12. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Succes meid, klus er maar flink op los en dan hopen op een positief resultaat, ik duim voor jullie !

Deel Deze Pagina