5 weken zwanger en stipje bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maja89, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    Dames ik maak me weer veel te druk maar zag dat ik vandaagvwatvgeel bruin gevloeit had en net met plassen merkte ik een mini mini stipje rood helder bloedverlies op! pfff wat moet ik daar nou mee? kan iemand me gerust stellen?

2. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Hey maja,

Wat vervelend dat al die kleine dingen je zo onzeker kunnen maken hé?
    Die eerste paar weken zijn gewoon de meest onzekere tijden ooit.

Maar van een stipje bloed zou ik toch proberen niet ongerust te worden. Je bent nog zo kort zwanger dat kan er gewoon bij horen dan (innestellingsbloeding).
    Mocht je nou meer bloed verlies krijgen met buikpijn erbij etc... dan wil dat natuurlijk nog niks zeggen maar dat zijn toch wel de veel gehoorde symptomen die horen bij een (beginnende) miskraam. Ook al kan je natuurlijk ook weer een miskraam hebben zonder dat je het merkt.
    Kortom probeer te ontspannen tot de eerste echo dan weet je meer ;)

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar zwangerschap.

4. Elly80

Elly80 Lid

22 jan 2012
    88
    0
    0
    Friesland
    Dag Maja89,
    Je verhaal is heel herkenbaar. Volgens mij ben ik bijna net zover als jij dat bent. Ik had ook afgelopen woensdag en vrijdag hele kleine puntjes donkerbruin bloed aangetroffen toen ik naar het toilet ging. VLK vertelde mij dat dit kan liggen aan een weker wordende baarmoedermond en dat er sneller bloedingen kunnen ontstaan. Ook kan het nog te maken hebben met je innesteling. Ik snap dat het je ongerust maakt, want dat heb ik ook. En het duurt nog zo lang (voor mijn gevoel) voor ik een eerste echo heb. Afwachten dus. Ik hoop dat het vruchtje zich goed ontwikkeld.

Deel Deze Pagina