ik zie niks...maar dat kan aan de resolutie van mn beeldscherm liggen. Benieuwd of er door anderen wel wat gezien word. Zie je zelf wel een streepje, roze?
Heb hem op alle mogelijke manieren bekeken, maar zie geen tweede streepje Hopelijk over een paar daagjes wel!
Ik zie hem dan weer wel....geloof ik.....was het binnen de tijd? En ik geloof dat die roze is, maar dat kan ik net niet goed zien.
Oké, het was binnen de tijd. Maar ik heb er toch een hard hoofd in. Maar door de onzekerheid wou ik het toch even delen
Morgen zou m'n NOD zijn, als ik die overleef wil ik woensdag nog een test doen. (Als ik zo lang kan wachten) heb nmlk nog maar 1 test liggen.
op de 2e foto zie ik hem wel !! ind woensdag nog een testje doen, misschien die van kruidvat ? die schijnen erg gevoelig te zijn ( die van 2 voor 5 )
Thnx dat jullie meekijken dames! Ik blijf maar op de test kijken.. Ik ben er zelf echt nog niet uit. Ik heb nog 1 online test liggen, als die woensdag niet donkerder is, en m'n ongi blijft uit misschien toch weer een kruidvat test kopen.
De tweede foto heb in straks niet gezien, daar lijk ik wel een licht streepje te zien! Spannend hoor!
Even uit de cassette halen, dan kun je het vaak wat beter zien, omdat het schermpje dan ook wel is! Ik lijk nu niet echt iets te zien..