Hallo allemaal. Ik heb waarschijnlijk geen eisprong. Ik moest ook nog eens wachten voordat ik naar de gyn kon. Inmiddels ben ik al twee keer geweest bij de gyn. Eerste keer was zo vaag kreeg ik nog niet eens uitleg en moest ik bloed laten prikken en een inwendig onderzoek en ik kreeg de provera voorgeschreven een 10 daagse kuur. Inwendig onderzoek was goed zei hij voor de uitslag moest ik meer als drie weken wachten. De tweede keer bij de gyn kreeg ik bloeduitslagen zonder uitleg hij zei dat ze goed waren. En nu moet ik 26 juni weer terug. Elke keer denk ik ik moest nog dit en dat vragen maar als ik eenmaal daar zit krijg ik bijna geen uitleg en ik weet dus ook niet hoe het verder moet. Ik wordt er onderhand wel een beetje moe van. Ik moet ook eerlijk toegeven dat als hij eenmaal een inwendig echo maakt dat ik dan ook daar zo snel mogelijk weg wil.. Ja het is vervelend ik weet ook wel dat het zijn werk is en dat ik niet de enige ben enzz.. Owww ik hoop dat ik zo snel mogelijk een eisprong heb en dat ik zo snel mogelijk zwanger kan zijn! Ik vind het nu al vervelend elke keer wacht ik op de dag dat ik naar de gyn kan gaan en eenmaal als ik daar ben ga ik zonder dat ik er iets mee opschiet weer terug naar huis en kan ik weer zo'n 4 weken wachten. Ik lees hele andere verhalen bij mensen die naar de gyn gaan. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is!
Hoi Sevgul, wel balen zeg voor je dat je gyn je niet echt helpt, maar je kan altijd vragen of de behandeling word voortgezet bij zijn collega. Uit hoeveel dagen bestaat je cyclus? Als dat regelmatig is dan kan je zelf achter komen of je hem misschien krijg. Gr Jolie
Hoi, Ik werd altijd tot februari om de 28 dagen ongesteld. Na februari ben ik te vaak ongesteld geworden. En als laatst was ik 18 mei ongesteld en toen tussendoor op 7 juni duurde maar 4 dagen en vanaf gisteren had ik licht rose verlies en nu ben ik weer ongesteld. Dus ik wordt te vaak ongesteld.
Dag Segvul, kan je niet iemand vragen met je mee te gaan? Als wij met z'n tweeen gaan, vraagt de een wat de ander vergeet, of niet aan denkt. Ook heb ik inmiddels geleerd van te voren m'n vragen op te schrijven, en me een beetje inlezen voordat ik ga. (Moet je natuurlijk wel je lijst met vragen niet vergeten, zoals ik soms doe, en dan thuis balen!)