Flinke dip

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mariebel, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Moet toch even mijn verhaal kwijt..

Zoals sommige van jullie wel weten, heb ik 8 mei een leo behandeling gehad, en kort daarna kwam mijn eerste cyclus.
    Ben dus nu bezig met mijn 2e cyclus na de behandeling
    Vandaag ben ik dus (dag14) weer naar de gyno geweest...

Ik was er van overtuigd dat er nu wat te zien moest wezen, nou dit was dus niet echt het geval.
    Het grootste eitje was nog maar 9mm.. :cry:
    De dokter vertelde mij dat mijn cyclussen nu alweer langer gaan worden door mijn PCO..
    En dat als er zaterdag nog niets concreet gegroeid is, dat we dan weer in de volgende cyclus moeten starten met Clomid..

Dus daarom heb ik nu even een flinke dip te pakken want ik dacht dus echt dat die Leo behandeling voor mij de oplossing zou zijn..
    Omdat ik een ernstige vorm van PCO heb was de kans heeel groot dat die behandeling zou slagen, werd mij toen verteld..

Goed.. ik mag de hoop nog niet laten varen, maar af en toe word het wel even moeilijk.. :cry:

Liefs Mariebel

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mmm, dat is niet leuk. Heel veel sterkte, ook voor jou komt het goed! Als je iets moois wil maken, duurt het een tijdje (zegt mijn vriend altijd).

3. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    :( mariebel, ik vind dit zo erg voor... Maar de moed mag je zeker niet verliezen hoor.
    Veel sterkte

4. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Wat erg voor je meid :( Snap best dat dit een erge teleurstelling is! Wat zijn de verschijnselen bij de ergste PCO?
    Wens je veel sterkte!

Deel Deze Pagina