Hallo, Ik ben een beetje onzeker ineens. Ik ben vorige maand 1 pil vergeten maar wel daarna alsnog ingenomen maar wel buiten de 12 uur grens. Ik natuurlijk al helemaal in de stress! Maar toen ging op een site kijken en invullen welke pil ik was vergeten enzo en daar kwam uit dat ik niet zwanger kon zijn en dat de pil gewoon beschermde nog. Toen was ik natuurlijk heel opgelucht. Begrijp me niet verkeerd wij willen graag ooit nog een tweede kindje maar nu nog niet. Maar goed toen werd ik ongesteld gewoon op zondag en woensdag avond had ik me laatste pil gehad. Maar deze ongesteld was zo anders! Normaal heb ik altijd wel wat buikpijn maar deze keer niet. Ik was ook nog eens voor mijn doen heel erg weinig ongesteld! Ik heb tot woensdag of donderdag gebloed maar echt minimaal. Nu heb ik ook nog eens een schimmelinfectie gekregen en juist daardoor ben ik gaan twijfelen of het dan toch zo zou zijn! Ik heb namelijk nooit schimmel infecties..alleen toen ik zwanger van men dochtertje was! Ook ben ik aan het afvallen maar het wil maar niet! Dan denk ik dat ik afgevallen ben en ineens zit het er weer bij! Zonder te zondigen. Normaal gesproken val ik ook heel veel af, zonder gekheid. Ik ben nu ook wel afgevallen maar niet zo als normaal. Nou goed misschien ben ik gewoon gek..maar ga zowieso morgen even een test kopen.. of overdrijf ik gewoon?
Ik zou inderdaad maar gewoon voor een test gaan. De kans is natuurlijk heel klein, maar je hoort het wel meer dat vrouwen door de pil heen zwanger raken.