Een week overtij en twee negatieve testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BDEMT, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BDEMT

BDEMT Actief lid

7 jul 2015
    103
    0
    0
    Zuid Limburg
    Hallo allemaal,

Ik ben nu een week overtijd heb twee zwangerschapstesten gedaan.
    Allebij negatief!
    Pfff... Zijn pas net bezig.
    Maar dit is al erg frustrend! Als ik nu gewoon ongi was geworden had ik daar vrede mee gehad maar als het gewoon uitblijft kan ik er kwaad om worden want zo kun je helemaal niks!
    Alleen afwachten!
    Ik heb 06-07 mijn spiraal laten verwijderen! Dus ik had er ook niet opgerekend dat het meteen gelukt was hoor! Maar hier had ik ook niet op gerekend!
    Weet iemand hoelang het kan duren voordat de cyclus weer goed is?
    En je lichaam gaat je ook maar voor de gek houden! Voelt opeens allemaal pijntjes die er helemaal niet zijn!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je weet je cyclus na spiraalstop nog niet, dus je kunt eigenlijk ook niet zeggen een week overtijd te zijn.
    Tenzij je exact zeker weet wanneer je eisprong geweest is. Weet je dat? Heb je ovulatietesten gebruikt?

Het is helaas afwachten wat je natuurlijke cyclus zonder spiraal gaat doen. Maar volgens mij duurt het bij de meeste vrouwen na spiraal niet zo lang voordat hun cyclus weer op orde is.

Welke spiraal had je trouwens? Mirena of koperspiraal?

Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt, ofwel positieve test ofwel menstruatie!

3. BDEMT

BDEMT Actief lid

7 jul 2015
    103
    0
    0
    Zuid Limburg
    Ik heb een mirena spiraal gehad.
    Nee ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest. Maar 23 juli heb ik wel zo'n hele doorzichtige en plakkerige afscheiding gehad (sorry wist niet hoe ik het anders moest formuleren)
    En mijn baarmoeder was op dat moment ook verder open en hoger.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hoi,

Ik zou niet zeggen dat je over tijd bent als je net je spiraal hebt laten verwijderen. Je weet niet of je een cyclus hebt dus echt overtijd zou ik niet zeggen. Als je twee negatieve testen hebt ben nu nu niet zwanger. Wanneer je over een week niet ongesteld bent zou ik evt weer testen. Je cyclus kan erg van slag zijn na gebruik van ac.

5. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Met bovenstaande eens.
    Afwachten dus..

6. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Inderdaad, je moet na een spiraal eerst je cyclus afwachten. Heb ook mirena gehad en er was in de twee maanden daarna echt nog geen patroon te ontdekken! Succes ermee!

Deel Deze Pagina