gedroomd over echo!

Discussion in 'Zwangerschap' started by giebel, Mar 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,566
    601
    113
    Hoi, Ik heb gedroomd dat ik ergens een gratis echo kreeg, en als laatste aan de beurt was. En dat er overduidelijk een jongen in mijn buik zat!
    Nu moet ik er even bij zeggen dat wij niet willen weten wat we krijgen, maar stiekem natuurlijk wel nieuwsgierig zijn...

In mijn droom was het echobeeld echt niet realistisch, wel duidelijk een jongen maar niet een echo beeld zoals je het normaal ziet.

Ben nu wel benieuwd wie vaker iets gedroomd heeft over geslacht en of het klopte? Ik denk zelf (of dacht voor vannacht) dat ik een meisje in mijn buik heb! (nergens op gebasseerd, gewoon gevoel)

2. rums

rums Niet meer actief

Ik heb meerdere malen gedroomd over een jongentje wat op mijn man lijkt. Een lief blond kereltje.
    En ik heb twee keer gedroomd over meisjes dit waren beide krengen.
    Mijn voorgevoel klopte... ik heb een kloon van mijn man met blond haar.

3. Ik heb de afgelopen jaren vrijwel altijd over een meisje gedroomd, als ik droomde over zwanger zijn of een babytje krijgen.. Nu ben ik er (nog) van overtuigd dat er een jongetje in m'n buik groeit, al heb ik geen idee waarom.. ;)

Bij m'n zoon heb ik altijd gedacht dat het een jongen zou zijn, maar nooit echt gedroomd, geloof ik..

4. Jenala

Jenala Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    1,906
    60
    48
    Bij mijn dochter had ik altijd het gevoel dat het een meisje was. Maar ik heb een paar keer gedroomd dat het een jongen werd.

5. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar keer over meisjes dingen gedroomd. Zoals bij het praten over het geslacht iets roze zien of een roze cadeau krijgen. Maar niet naar geluisterd hoor, was er van overtuigd dat het een jongen was...

6. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Waar kreeg je die gratis echo dan????? ; p

7. Eriva

Eriva Niet meer actief

Tijdens de zwangerschap van mijn dochter heb ik een aantal keer gedroomd dat het een jongen zou worden. Bij de 20 wk echo vertelde ik dat en toen zei die mevrouw, de meeste dromen zijn bedrog :)

Nu heb ik toevallig vorige week ook gedroomd over een echo. Die mevrouw in mijn droom zei, ik zie 2 streepjes, dus het wordt een jongen.... ben dus heeeeel benieuwd.....

8. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hier een meisje in m'n dromen steeds maar het is toch echt een kereltje ;)

9. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Mijn vorige zwangerschap zei mijn voorgevoel een jongen. Ik had ook gelijk bleek bij de geboorte, maar ik heb volgens mij als ik over de baby droomde nooit over het geslacht gedroomd.
    Nu zegt mijn voorgevoel een meid, ook nog niet gedroomd.

10. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

De dag voor ik ongesteld moest worden, droomde ik dat ik zwanger was. Gezien dit eigenlijk "niet zou kunnen" schrok ik me wezenloos. Test gedaan volgende dag en ja, ik was zwanger :$
    Voorgevoel en dromen zeiden dat ik een jongen kreeg en er groeit inderdaad een kleine man in mijn buik..

Bij dochterlief wist ik ook zeker dat het een meid zou zijn..
    Dus ja, ik geloof er zo langzamerhand wel in.. (al laat ik de verschrikkelijke nachtmerries maar links liggen :(.)

11. Cream86

Cream86 Bekend lid

Feb 12, 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ik wist sinds het begin van de zwangerschap echt zeker dat het een meisje zou zijn. Een jongen klopte gewoon niet. Volgens de echo's zit er inderdaad een meisje, maar nog even wachten om te kijken of het echt klopt!

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb 2x gedroomd over een jongen, gevoel zegt meisje!

Skull en nub zeggen ook meisje!

Morgen heb ik de geslachtsbepaling dus ben benieuwd :)

Share This Page