Vraagje verwarring vruchtbare dagen ivm wisselende cyclus...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mili, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi iedereen!

Ik ben 19 april met drie dagen overtijd helaas dus toch ongi geworden, en had dus meteen een cyclus van 29 dagen te pakken.

Nu ben ik met berekenen in de calculator weer van die 29 dagen uitgegaan. Dan zou ik pas rond de 3e mei mn ei hebben en vruchtbaar zijn.

Nu had ik echter vandaag al draderige afscheiding...wat dus vruchtbaar zou betekenen. Dit zou kunnen als ik van een cyclus van 26 a 27 dagen uit zou gaan. :rolleyes:

Dat zou ook best kunnen want ik heb eerder al wel een paar korte cuclussen gehad...zie onderschrift...

Ben nu dus in de war...zou het kunnen dat ik nu dus al wel een dezer dagen mn ei heb en dus een kortere cyclus ga krijgen?

Ik heb vandaag dus al geklust, haha en we wilden dus morgenvroeg ook maar weer gaan, want ja wil mn kansen niet missen...

Nou ja ik hoop dat jullie advies kunnen geven of het een mogelijkheid is dat ik nu al wel mn vruchtbare periode heb....I know 100% zekerheid krijg je nooit, maar goed, haha adviezen zijn welkom. ;)

groetjes,
    Mili

2. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik ben zelf op dit moment ook onzeker over het moment van de eisprong. Met ovu test heb ik hem gedetecteerd op dag 17 maar vorige maand heb ik op dag 17 een hele korte periode draderig slijm gehad. Dus echte zekerheid over het moment heb ik ook niet. Ik ben maar met tempen begonnen want dan kan ik achteraf zien wanneer mijn eisprong was. Wat je schrijft, klinkt als vruchtbaar. Wel heb ik van anderen gelezen dat het draderige slijm niet altijd direct gevolgd wordt door een eisprong. Heb ik zelf geen ervaring mee.
    Ze zeggen vaak dat 1 keer klussen in de 2 dagen voldoende is en beter voor de kwaliteit van het zaad.
    Ik wens je veel succes!

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hihi klopt dat van om de dag...maar ja die paar procenten...dat scheelde volgens mij niet heel veel...

Ben gewoon bang dat ik mn ei anders misschien weer mis ga lopen...

Nou ja we zullen wel zien, misschien krijg ik nog wel meer tips, haha, in ieder geval heel erg bedankt voor je reactie en jij ook heel veel succes met klussen ;)

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    mmm helemaal niemand, naast anoul, die verder advies heeft? :rolleyes:

Deel Deze Pagina