Ik heb ook gelijk maar een banner gemaakt, maar wat ben ik pril zwanger zeg! Ik ben ook nog niet over tijd. Het komt echt door mijn gevoel dat ik al teste. Ik voel me ook echt zwanger. Niet heel ziek ofzo. Maar in het algemeen. Ben wat misselijk, heb stevigere borsten, wat steekjes in mijn buik en misschien nog wel wat Maar alle testen die ik doe (verschillende merken) worden gelijk knal positief. Ik hoef niet te turen. 16 december was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, die gewoon heftig en normaal was. We deden het tot toen ook met condoom Ben nu stiekem wel blij dat we daar niet verder mee zijn gegaan Ik wil het tegen iedereen zeggen, maar doe het niet We gaan het wel zaterdag tegen mijn moeder vertellen. Weet zeker dat ze heel blij zal zijn ookal is dit allemaal erg snel. Straks foliumzuur halen en extra vitamine
Persoonlijk vind ik het onzin dat je jaren moet wachten voordat je met je partner aan kinderen gaat beginnen. Mijn vriend en ik waren een jaar samen toen we serieus met de daad bezig waren. Helaas heeft het bij ons 1,5 jaar geduurd voordat het goed raak was. Ondanks het misschien in de toekomst tussen jou en je partner mis kan gaan zal de liefde voor jullie kindje onvoorwaardelijk blijven. Maar SUPER GEFELICITEERD!!!!!
Vriend en ik zijn ook na een maand gestopt met de pil. En waren 3 maanden samen toen we zwanger geraakten. Vandaag zijn we 6 maand samen & 11 weken zwanger! Proficiat! Ik testte ook positief nog voor ik ongesteld moest worden. Ik had ook het gevoel en ik had nog voor ik m'n eisprong moest krijgen een test gekocht, omdat ik het gevoel had dat het die maand raak ging zijn. En ja hoor!
Gefeliciteerd! wat gaaf dat je het voelde en zo zeker wist wij waren ook kort samen toen ik zwanger raakte.. moet er wel bij zeggen dat ik in de relatie daarvoor 4,5 jaar geen anticonceptie gebruikte en niet zwanger raakte door pcos en wij waren al snel zeker dat wij samen kinderen wilden... maar zagen het voorlopig toch niet gebeuren door dat ik maar 1 of 2 menstruaties per jaar had dus viel niet te plannen... en wonder boven wonder toen ik met hem samen was herstelde mijn cyclus zich in razend tempo (wat ik zelf eigenlijk niet eens echt doorhad eerst omdat ik het niet bijhield, had het achteraf pas door dat ik al 2x 30 dagen cyclus had voor ik zwanger raakte) en inmiddels is onze spruit over een paar weken 2 jaar
oh wat gaaf, toch stom dat je zoiets aan kunt voelen (positief bedoeld) Ik voel ook zoiets, maar tja of het zo is, ik kan alleen maar hopen.
Waaauw super meid! Ik vind je hele verhaal bijzonder en je bent nog zwanger ook! Dan kun je toch zoiets aanvoelen denk ik. Gefeliciteerd!! Met mijn zoontje wist ik het ook, ik voelde me gewoon anders. Ik heb het nu eigenlijk ook, maar durf het niet te hopen uit angst toch ongesteld te worden. Ik heb de 12de mijn nod.
gefeliciteerd meid! Ik wist het bij mijn beide kinderen ook direct rond de 3 weken dat ik zwanger was. Bij mijn miskraam kwam ik er gek genoeg pas met 8 weken zwangerschap achter...
Hopelijk is het voor jou ook raak. Ik weet het soms zelfs van andere vrouwen. Het is nu 2x gebeurt dat ik gewoon wist dat iemand zwanger was (heel pril) Terwijl ze het nog aan niemand verteld hadden, Mijn moeder heeft dat ook vaak. Zaterdag ga ik langs bij mijn moeder om het leuke nieuws te vertellen en ben benieuwt of ze het al ziet aan me