Ik weet het zeker het wordt een .........?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hummeltje 1, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ik en mijn man hadden hetzelfde gevoel, maar bleek dus het tegenovergestelde te zijn! Dat was wel even wennen hoor, moet ik eerlijk zeggen. Natuurlijk ben je blij, maar t was gewoon even heel raar om dan de bevestiging te horen dat je voorgevoel helemaal niet klopt.

2. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb dus dan ook de hele zwangerschap geroepen 'Ja, en wat nou als ze het fout hebben gezien?!'. Dus de echte bevestiging was voor mij eigenlijk pas toen ze was geboren.

3. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Dat gevoel heb ik nu ineens heel erg ja, nadat ik hier een topic had gelezen over fouten door de echoscopisten. Dus wie weet! Maakt me allemaal niet uit uiteindelijk, ik hou nu rekening met beiden :D

4. Ingelke87

Ingelke87 Actief lid

18 okt 2011
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had het gevoel ook heel sterk! Ik kon me gewoon niet voorstellen dat het een jongetje zou worden en inderdaad: een meisje!
    Maar toch twijfel ik wel hoor :) Stel ze hebben het niet goed gezien??? Ik heb in het kamertje wel al heel veel roze dingetjes en ook al veel meisjeskleertjes gekocht...zou dus wel heel zonde zijn ;)
    Maar ach, we zien het wel!

5. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Whahahahaha geweldig die moeder van jou.
    Kan ze ook niet even bij mij langs komen ;)

6. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    En wat ging er toen door je heen?
    Ik denk ook echt een meid, en het maakt mij helemaal niks uit ben ook gek op jongens, maar kan me voorstellen dat je toch even raar staat te kijken als je ineens hoord dat het een jongen wordt

7. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Zo dat is wel heel bijzonder zeg.
    Had je al spullen in huis gehaald? voor een meisje

8. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik heb nu echt geen gevoel wat het gaat worden. Ik neig naar een jongen, maar misschien is dat omdat ik al een jonge heb.

bij de eerste wist iedereen zeker dat het een jongen zou worden. Had me dan ook wel leuk geleken als iedereen het fout had, maar helaas iedereen had gelijk:)

Nog 9 weken en dan weten we het!

9. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Hihi, nou ik was er de vorige zwangerschap ook van overtuigd dat ik een meisje zou krijgen. M'n man, 1 vriendin en een twijfelende collega dachten een jongen...
    Dus denk ook dat ongeveer 85 -90% van de mensen in m'n omgeving dacht dat 't een meisje zou worden.

Toen 'ie geboren was bleek het toch een jongen!
    Helemaal leuk! Wel gek dat je zo overtuigd kan zijn van iets wat niet waar is ;)
    Waarschijnlijk heb ik daarom nu geen enkel idee wat 't zal zijn...

Ben benieuwd of je gelijk hebt.

10. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier had mijn man steeds gelijk.. De eerste dacht ik een meid (bleek jongen) en de 2e dacht ik jongen (bleek een meid) mij man dacht het omgekeerde en had het dus helemaal goed :p

11. misa

misa Niet meer actief

Yep, hier ook! En beide keren goed! Al heb ik tussendoor wel eens getwijfeld hoor..! ;)

12. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    bij mijn oudste wist ik gewoon vanaf ik wist dat ik zwanger was dat het een jongen was. iedereen zei het wordt een meisje want je buik is klein en je draagt in je rug. en nee hoor hij is nu 15 jaar.
    bij mijn tweede was iedereen ervan overtuigd dat het een meid zou worden ik bleef in het begin zeggen beter wordt je een meisje. maar me gevoel zei me dat het een jongen was. alleen mijn neefje zei dat het een jongen werd. en jahoor bij de echo zei ik tegen die dame stop het beeld is. en ik keek goed en zag dat het een jongen was.
    ik ging gewoon huilen omdat het weer een jongen was. wou zo graag een meisje. maja vijf minuten later had ik me erover heen gezet en was ik superblij met weer een knul die nus zes is.
    nu zijn we net zwanger van de derde en ik weet het nu nog niet.
    mijn man zegt dit word een meisje ik denk het zelf ook maar twijfel nog een beetje.
    ach we zien wel ... zijn beide welkom. hoor.:)

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Vanaf de test was ik ervan overtuigt dat het een meisje zou zijn, mijn man wist het niet en bij de omgeving was het ongeveer 50/50.
    Toch zag ik mezelf meer als een stoere jongensmama en niet als een moeder die de hele tijd vlechtjes maakt etc..
    Wij wouden het ook niet vooraf weten dus voor ons was het tot het eind spannend ;)
    Pas in de laatste week ofzo dacht ik dat het misschien toch wel een jongetje kon zijn, beetje twijfels dus, misschien uit zelfbeschreming voor het geval we dus wel een jongetje zouden krijgen..
    Uiteindelijk dus echt een meisje gekregen en nu ben ik dus geen stoere jongensmama, maar een stoere meiden mama.
    Meisjes kunnen ook best stoer zijn toch?
    Al moet ik zeggen dat er toch wel opvallend veel roze in huis is gekomen ondertussen :p

14. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    de eerste was ik 100 procent zeker van dat het jongen werd (we hadden niet eens meisjes namen, echt erg!!!!!) mijn vader is tijdens deze zwangerschap overleden en mijn zooon is geboren dezelfde naam en kerakter trekjes

onze tweede was ik eigenlijk overtuigd dat het een meisje werd maar hij is geboren met een piemel dus tsja een jongen ik moest wel even wennen.
    dus dat had ik fout

ik heb altijd het gevoel gehad dat ik drie kinderen mag krijgen jongen-meisje-jongen maar nu is de volgorde veranderd of zit er nu weer naast

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.256
    6.154
    113
    Dat heb ik ook, mocht er hier nog 1 komen (het is helemaal nog niet zeker of we uberhaupt voor een derde gaan) dan is dat een jongen. Dat gevoel heb ik echt. Echt belachelijk, ten eerste omdat het dus niet zeker is of we voor een derde gaan (nu nog steeds een nee dus ;)) en ten tweede moet het nog maar een keer lukken.
    En dan maakt het ook geen ene bal uit, het is geen wens van me ofzo, een meisje zou ik net zo leuk vinden, maar dat gevoel heb ik gewoon.

Over een jaar of 5 eens kijken of er wat van terecht is gekomen haha. :D

16. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Bij nummertje 1 en 2 hadden we het beide goed vriendlief en ik !
    Nu nummertje 3 denken we weer een jongen !
    1 maart de 20 weken echo dus ben benieuwd !

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

bij de 1e en bij de laatste had ik het goed.

bij de 1e wist ik zeker dat we een jongen kregen. maar nooit na gevraagd ..
    ik had ook allemaal blauwe dingen gebkocht .. deken, laken alles ..
    zou wat zijn geweest als het een meis was hahaah

18. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Ik was er zo zeker van dat het een meid zou worden.
    Toen ik de echo kreeg en het bleek een jongentje te zijn geloofde ik het ook nog niet echt.
    De volgende dag nog een paar keer goed naar de echo gekeken en ja kon niet missen :p.
    Ben er overigens heel gelukkig mee hoor!!!:D

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    bij al de drie wist ik het voor de echo voor de geslachtsbepaling en elke keer was ik juist.

vond het wel grappig bij ons zoontje waren we over namen bezig en mijn vriend zei en nu nog een meisjesnaam zoeken. ik zei "neenee das niet nodig, tis een jongen". en het was ook zo.

nu ben ik 10w ver en heb nog niet echt een sterk voorgevoel, het komt hier ook altijd wat later.

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik dacht dat ik een jongetje in mn buik zou hebben..maar het is toch echt een meid!

Deel Deze Pagina