Ik weet niet wat het wordt, in ieder geval een mini mensje. Maar ik weet wel vrijwel 100% zeker dat het een jongetje IS.
ik had ook n gevoel en mn man ook ik had t dus moooi fout moest er ook mooi heel erg aan wennen we reden weg na die 20 weken echo en ik had echt zo iets va dit klopt niet hor hihihi inmiddels wel gewend hoor
Bij mn 1e zwangerschap wist ik het zo ontzettend zeker: we kregen een jongen! Bij de 20 weken echo zeiden we zelfs nog "We weten het al hoor, een jongen!" waarop de echoscopiste even stil was en grijnsde; nou, dat is echt geen jongentje hoor!! Ik viel zowat van de onderzoekstafel van verbazing, wij, een dochter?! Dit keer had ik toch een stil en stiekem vermoeden, ik voel me zo anders, ik denk echt dat ik dit keer een jongen krijg! Maar omdat ik dat bij mn dochter ook dacht, krijg ik misschien wel weer een meisje? Maar nee, dit keer had ik toch gelijk
Ik had zo'n sterk voorgevoel dat het een meisje zou zijn. Bijna iedereen in mn omgeving dacht dat ook. We hadden de meisjesnaam als eerste (schijnt ook vaak te zijn dat je het geslacht krijgt van de naam die je als eerste hebt), onze paranormale buurvrouw dacht een meisje, mevrouw van de voetreflex die ook voeten kan 'lezen' zag dat het een meisje zou zijn en ook alle bakerpraatjes wezen op een meisje. We hadden voor een jongen zelfs de tweede en derde naam niet klaar (konden niks bedacht krijgen, maar zou ook vast niet nodig zijn...) Nu ligt er hier toch echt een lief jongetje in het wiegje... Was wel even heel verbaasd hoor, toen ie net geboren was...
Zo rond een week of 10 had ik heel sterk het idee dat mijn kindje zei "ik ben een jongetje". Daarna ben ik weer erg gaan twijfelen, maar ondertussen neig ik weer naar een knul. Lief denkt ook aan een jongetje, al is het maar omdat hij zo graag een meisje wil Schoonzus heeft gedroomd dat we een jongetje krijgen, zij heeft vaak voorspellende dromen. Volgende week zullen we het weten
Spannend he dames En al dat wachten en wachten pfffffff. Ik denk nog steeds een meisje en zat na de verhalen ook even te denken hoe wij het hadden gedaan met de namen. De namen zijn al gekozen . Ongeacht een jongen of meisje, het wordt sowieso vernoemt naar mijn vader en naar de vader van mijn vriend. De roepnaam hadden we eerst voor een meid, we wisten het nog niet voor een jongen. Sinds een week zijn we daar ook uit dus dat is klaar. Nu vond ik het gister wel weer heel grappig. Ik was bij mijn moeder en die denkt dus dat het een jongen wordt. Gisteravond vroeg ik het aan mijn schoonmoeder en ook zei denkt dat het een jongen wordt. Ik wordt er zooooooooo nieuwsgierig van hahahahaha
Nee had er totaal geen gevoel bij...heel gek...en uiteindelijk dacht ik nog het verkeerde ook. Ik ging me namelijk op een meid instellen....maar het bleek een jochie te zijn. Normaal heb ik altijd wel een gveoel ergens bij....zo gek dat dat nu niet het geval was....
ik herken het helemaal hier bij de eerste riep iedereen dit is een meisje echt constant. terwijl ik vanaf de posi test al zei dit is een jongen maar nietmand geloofde mij. met 18 weken een echo daar werd gezegd een meisje maar mooi dat ik het niet geloofde wilde ook absoluut geen spullen kopen ofzo. met 21 weken de 20 weken echo en daar was het heel duidelijk een jongen. dus ik kreeg toch gelijk. met onze dochter was het net anders om daar zei iedereen jongen en ik meisje haha
hoi er is nu ook een thuistest om te kunnen zien wat het geslacht is, die geeft voor 90 % zekerheid , misschien is dat eens iets om te proberen. op de site bibies.nl kun je ook ervaringen lezen en eventueel de test bestellen. ik hoop dat jullie er iets aan hebben. groetjes angela33
hoi hoi, Ik zou niet te veel van je gevoel uitgaan want mijn gevoel zei 100% zeker te weten dat we een jongen zouden krijgen maar bij de 20 weken echo was duidelijk te zien dat we een dochter krijgen. Waar we natuurlijk net zo gelukkig mee zijn !!!! Maar je gevoel kan je goed voor de gek houden ahahhaah Succes met nog afwachten Kuss
Ik had echt geen flauw idee, mijn vriend en schoonmoeder zeiden allebei volmondig dat het een jongen zou zijn, en ze hebben gelijk! Toch had ik wel onbewust misschien kleine neigingen naar een jongen, zo kon ik mij niet echt een roze/meisjesachtige babykamer voorstellen, en ik pakte steeds blauwe dingen terwijl er ook roze dingen naast lagen. Maar als de echoscopiste me had gezegd dat het een meisje was, had ik het waarschijnlijk ook wel geloofd. Gelukkig nu al 2x de bevestiging van 2 verschillende echoscopistes gehad dat het een jongetje is, een hele duidelijke echofoto en een echt jongensgevoel dus twijfel er nu niet meer aan
Vanaf de testdag wist ik zeker dat ik een meisje verwachtte, maar iedereen om me heen dacht dat het een jongen was. Daardoor ging ik wel een beetje aan mezelf twijfelen, maar toch bleef dat gevoel... En uiteindelijk bleek ik dus gelijk te hebben!
Ik wist zéker een jongen, mijn omgeving dacht écht een meisje. Er is nu 3x bevestigd dat het een jongen is, dus ik zal raar staan te kijken als het alsnog een meid blijkt te zijn
Ik had met de jongste dat ik heel sterk dacht een jongen, dit klopte! Nu denk ik echt een meisje!! Ben benieuwd of het klopt
Ik heb indd nog niet zo lang geleden iets over die test gehoord. Mensen die ik ken hebben ook die test gedaan en daar kwam uit dat ze een jongen kregen, het blijkt ook te kloppen althans volgens de echo want het is nog niet geboren . Ik ben vreselijk niewsgierig maar ik laat die test maar aan me voorbij gaan. Ik moet nog 3,5 weken geduld hebben, dat kan ik nog wel opbrengen hoor Wel bedankt voor de tip
Ik had ook vanaf dag 1 het gevoel dat het een jongen zou worden. Nog even getwijfeld, maar mijn water zei: een jongen! En dat bleek te kloppen (daar konden we ECHT niet omheen ). meneer laat het trots elke keer weer zien gekke is dat we, voordat we wisten dat het een jongen is, bezig waren met namen bedenken en dat we de jongensnaam eigenlijk direct te pakken hadden en meisjesnaam konden we maar niet bedenken. niks was leuk genoeg. dat bevestigde mijn gevoel eigenlijk alleen nog maar meer
bij de oudste deed ik de zwangerschapstest en zei ik : ik wou dat het een meisje was, maar t zal een jongen zijn". En ik had gelijk. Bij de tweede vroeg de gyn bij de 20weken echo of ik het geslacht wou weten en ik zei "je kan kijken hoor, maar t is een meisje". en weer gelijk. Nu ben ik weer zwanger en ik voel dat het weer een jongen gaat zijn. Dus over 8 maanden kan ik hier nog eens komen om te kijken of ik gelijk had. Hihihihi
Dit is absoluut NIET WAAR, dus geen geld aan verspillen. Deze test meet de zuurtegraad in je urine en dat is beinvloedbaar met je voeding. Totaal niet betrouwbaar dus.