had vandaag een mevrouw van moeders voor moeders over de vloer voor info. aan het einde van het gesprek kreeg ik een babymutsje... aaah zei ik dat is het eerste wat ik heb.. meen je niet zei die vrouw de meeste vrouwen hebben al een heleboel. wanneer kochten jullie je eerste prulletjes? pakjes mutjes speentjes enz enz... ff nieuwschierig.... groetjes Sammie
Nou, ik heb ook nog niets hoor! Ik wacht eerst die 12 weken wel af en dan ga ik wel dingen aanschaffen...
ik heb ook nog niets. alleen een boek over veilig zwanger maar voor de beeb nog niets. Daar wacht ik net als ElleE nog even mee. Durf het nog niet zo goed aan.
Ik had al ooit een keer een leuk rompertje gekocht en een paar slofjes maar dat was voordat ik uberhaupt zwanger was. En de dag dat ik had getest kreeg ik 2 jip en janneke rompertjes van mn schoonmoeder. Maar met dingen kopen heb ik toch gewacht tot na de eerste echo geloof ik.
ik wist pas dat ik zwanger was bij 7 wkn en 5 dgn... heb geloof ik bij week 9 of 10 wat dingentjes gekregen en gekocht... maar dat was omdat ik een week goed heb nagedacht of ik het wou houden
Ik heb alles al, maar goed ik hoef eigenlijk niks meer aan te schaffen aangezien ik er al eentje heb rondlopen Maar bij onze eerste ging ik pas wat kopen na het eerste verloskundige bezoek. Toen was ik zo'n 12 weken. Ik denk dat je gewoon wat moet kopen op het moment dat jij daar aan toe bent. Alles op zijn tijd toch
enigste wat ik gekocht heb is een kinderwagen. we hebben een wiegje staan wat opgeknapt word, en verder moet eerst alles boven nog verbouwd worden. verder ga ik ook veel krijgen van mijn schoonzusje die net bevallen is, dus ik wacht nog wel even met kopen. box, badje e.d. heb ik al. straks eerst het kamertje maar klaar en dan kijken wat ik nog nodig heb.
vanaf dat ik een mnd of 3 zwanger was ben ik dingetjes gaan kopen, wist ook niet gelijk dat ik in verwachting was, anders had ik mischien al eerder spulletjes e.d. gekocht...
Pas nadat ik de uitslag van de vlokkentest binnenhad (week 15 geloof ik), had een gevoel dat het ongeluk zou brengen als ik eerder iets zou kopen.
Selaam we begonnen met dingen te kopen na de echo van 19 weken. Mijn oma had toen al 5 tassen vol kleding en een kinderwagen/wandelwagen gekocht.
Ik heb toen ik 6 of 7 weken zwanger was al een kinderwagen gekocht.. Ik kon het eerst niet geloven dat ik zwanger was, maar toen we de kinderwagen hadden opgehaalt (2e hands, dus was meteen halen) kon ik er echt niet meer omheen.. Toen was het opeens echt! Groetjes Kalush
Ik riep dat als ik bij de vk zou zijn geweest de eerste keer dat ik toen pas voor dingetjes zou gaan shoppen (12 weken) Nu ben ik 19,3 weken en nog kan ik me er niet toe zetten om iets te gaan kopen. Heel raar, maar ik had verwacht dat mijn vriend mijn bankpasjes zou moeten innemen om mij te beschermen. Wel hebben we behang en een lampje voor de babykamer gekocht en de meubeltjes besteld. De kadootjes die ik tot nu toe heb gekregen, daar geniet ik zo intens van dat ik in de winkels eigenlijk niets zie wat me tot kopen aanzet. En ik vind kleertjes erg jongens-, meisjes gebonden tegenwoordig. En ik weet het geslacht nog niet.
Ik wist op maandag dat ik zwanger was toen was ik 4 weken en die vrijdag ben ik al wat gaan kopen 2 pakjes een broekje en een mutsje.
ik heb op 9 weken de kinderwagen opgehaald...het was zo'n koopje dat ik hem niet kon laten staan.....
Ik heb toen ik 12 weken was allemaal dingen van mijn moeder gehad. Ook spullen ingekocht. Maar zelfs niets betaald geloof ik hihi...In Turkije heb ik een keer iets gekocht..en verder met mijn man spullen voor de kamer. En ik ben nu pas echt aan het winkelen geslagen mijn man wordt gek!!
Ik heb eigenlijk alleen nog maar grote dingen gekocht (kinderwagen, babykamertje besteld). Verder hebben we een heleboel van mijn zus overgenomen. Als ik in de winkel sta zie ik zoveel leuke dingetjes, maar tot nu toe heb ik steeds nog niets gekocht.