ik ben nu 3 weken overtijd en ik heb last van rugpijn, misselijkheid, hoofdpijn en veel afscheiding. ik heb aderhalve week geleden een test gedaan en dat was een beetje vaagjes, had eerst ongeveer 5 min een + en daarna werd het een - ik weet nu dus niet of ik wel of niet zwanger ben.. de huisarts weet zelfook niet niet het is ( heb een beetje een alternatieve huisarts) wie kan mij helpen?
Als je de eerste 5 min. een plusje hebt gezien dan is het volgens mij wel zo dat je zwanger bent. Een test die je uitvoert is namelijk meestal na 10 minuten aflezen niet meer betrouwbaar... Ben je al lang van de pil af? Spannend, ... misschien kan je een bloedtest vragen?
Dus je bent 3 weken geleden gestopt met de pil? Het kan ook zijn dat je die klachten hebt door het ontpillen...
Vraag aan je ha om een bloedtest dan heb je zekerheid. (Of doe eerst nu nog een testje, als het anderhalve week geleden inderdaad een vaag plusje was moet nu je hcg peil hoog genoeg zijn voor een dikke plus. indien je zwanger bent wel te verstaan.) Suc6
hallo allemaal ik had een vraag waarschijnlijk al vaak gevraagd hier maar toch vraag ik hem ..(haha) ik ben vandaag 13 dagen overtijd.. al 5 testen gedaan waarvan 4 negatief en 1 van claer blue (plus) was de verticale streep heeel dun maar je kan hem wel zien en hij ook blauw.. maar vaag dag daarna nog een kruidvat testje gedaan niks.. volgende dag toch gekeken (weet het mag allang niet meer onbetrouwbaar).. weer een heel heel dun lijntje (blauw vertical).. ik ben nog steeds niet ongeteld en ben heel erg misselijk anders nooit last van me ogen een beetje anders nooit en me tepel is iets verkleurd donkerder.. ben ook behoorlijk moe.. als ik het woensdag nog niet ben dan inmiddels 2 weken en een dag overtijd.. ga ik naar de ha voor een bloedtest.. ik slik gewoon de pil nu ongeveer 2 jaar.. maar ben er gister eigelijk achter gekomen (zocht naar antwoorden) dat ik aan het begin van mij pilstrip heel erg aan de diaree was zoon dikke week ... nu ben ik zoo in onzekerheid.. hebben meer mensen dit gehad..? en teste toch nog positief.. het is welkom.. heb mijn temp. gemeten en die is rond de 36.8 tot er met 37.3 verschilt nog al... HELP ! hoop snel op een reactie of ervaringen die op de mijne lijken en toch nog positief testen..! alvast heel erg bedankt xxxxxxxxmij
@MADELIEFJUH: Een meid bij mijn zwangerschapszwemmen had dit 'probleem'. En een prachtige jongen gekregen..... (Een bloedtest gaf bij haar zekerheid.) En de overige 'symptomen'... Het lichaam is verradelijk. En het kan dus ook vals alarm zijn. Sorry zo word je ook niets wijzer he....
ey harmless, nou er is nog hoop.. maar ik ben zo in onzekerheid ik ben er niet echt veel mee bezig maar ja onzekerheid is echt helemaal niks voor mij.. ik ben ook echt nog nooit zoo lang overtijd geweest.. maar een bloedtest dus?xx bedankt voor je reactiexx
heb tot er moet zoon 10 dagen overtijd geen afscheiding gehad.. en nu komt het sorry voor woordenkeus.. maar het is er nu wel (afscheiding) gewoon doorzichtig/wit (weinig) xx misschien weet je hier iets meer van? en wanneer teste jij positief? als ik vragen mag? xxxxx
Afscheiding is heel normaal. Heb ik tijdens mijn zwangerschap heel veel last van gehad. Afscheiding hoeft niet gelijk te komen, hoeft zelf uberhaupt niet te komen..... Lekker is dat he! Ik testen 2 weken na NOD positief. Ik had niet eerder een test gedaan omdat ik dacht 'deze maand kan het haast niet'. (Maar weinig kluskansen gehad) Dus dacht eerst dat ongi nog wel zou komen.
harmless, dank je voor je reactie oke nou dat is een onzekerheid eraf zeggen we maar haha ik ga woensdag nog een keer testen dan dus inmiddels 15 dagen overtijd .. en bel die dag zowieso de huisarts.. ( hebben andere vrouwen ook zulke dingen meegemaakt? zoja wilt u dan misschien uw ervaring met mij delen?) alvast bedanktxxxxxxx
hoi ik heb precies hetzelfde eerste dagen heel misselijk maagzuur etc. nu gaat het beter maar alleen nog heel heel erg veel afscheiding. twee testen gedaan op mijn nod dag en woensdag weer. donderdag naar de huisarts geweest en die heeft oook getest ook negatief. nog steeds niet ongesteld maar kan ook van het ontpilen zijn. (net gestopt)vreselijk dat wachten........................ heb helaas een huisarts (mannelijk) die er niet veel aandacht aan geeft en zegt dat ik zelf maar moet testen. in ieder geval succes! en toi toi toi voor ons allebei ik ga donderdag weer testen groetjes mik
ja vervelend he ? onzekerheid ! pff er is in elk geval nog een kans .. testen maar maar ik doe nu niet meer aan testen al 5 gehad.. 3 negatief op de dagen 6, 7, 8 (overtijddagen) test nummer 4 gedaan van clear blue heeel dun wel blauw streepje verticaal en gister ochtend weer 1 gedaan.. van kruidvat niks niks niks... maar keek vanmiddag weer ff uit nieuwscheirig heid..... ik weet het allang niet meer betrouwbaar maar en stond toch weer een heel heel dun blauw streepje! maargoed het streepje van clear blue verscheen overigens wel in een 15 min. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ja ze zeggen dat een test niet betrouwbaar is na tien minuten maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook stiekem na een dag hem er weer heb bijgehaald. helaas bij mij was de clearblue nog steeds hetzelfde negatief, rottig hoor dat wachten maar ik hoop voor ons. groetjes mik
ja ik ook .. zit niks anders op helaas.. ( hij was van de kruidvat .. waarna ik een dag later keek) clear blue binnen 15 min. een verticale dunne streep...
nou ja binnen 15 minuten is wel vrij snel. misschien is er hoop gewoon over een aantal dagen weer testen en dan zien we het weer. ik ga donderdag testen en jij? groetjes mik
ik wil woensdag testen in de ochtend en dan die dag ook afpraak maken bij huisarts want ben dan al 2 weken en 1 dag overtijd...