ik snap er niets meer van, ik deed net een zwangerschapstest zo van onder het mom van ik kan niet zwanger zijn, en daar verschijnt een tweede streep nog beter te zien als de vorige keer. ik heb nu de clear-vieuw testen gehaald echter staan deze wel goed en als zeer betrouwbaar bekend!? wat een ellende ik snap er niets meer van heeft de gyno iets over het hoofd gezien? of heb ik 2 keer een eisprong gehad?kan dit? echt raar man!!!!!! dit kan gewoon niet!deze testen staan wel bekend als zeer gevoelig! mijn hele cyclus loopt niet meer zoals het moet. Hele maal in de war. Ik nu ook!!! ik stop hier mee we zien het wel weer ik word hier doodongelukkig van!wa teen idooodgedoe. We zullen maa rgewoon denken dat ik gek geworden ben! groeten van een verwarde jennie72
Ik denk dat het hcg nog in je urine zit? Of hebben ze daar al op getest? Ik heb 19 aug. een miskraam gehad en ben net voor het eerst ongi geworden vandaag. Mijn hcg was 2 weken na de mk 12. Weet niet hoe hoog het is als je wel zwanger bent...
he he , kop op, gewoon positief proberen te blijven. Ik weet niet of die test betrouwbaar is ik kom ook nog maar net kijken maar ik hoor hier wel heeeel vaak een streep is een streep. Als je nog twijfeld doe dan over een dag of 2 nog een test en ga anders even naar de HA. Heel veel succes en moed om door te gaan (en vooral niet gek worden )
je hebt op 25 augustus een mk gehad (3 wkn geleden) het zou heel goed kunenn dat dat de reden is dat je nu nog positief test omdat het even duurt (soms wel 8 - 10 wkn) voor het hcg helemaal uit je lichaam is, bij de 1 is het heel snel al niet meer waarneembaar met een test, en bij de ander duurt het veel langer voor ze eindelijk negatief testen.. maak anders een afspraak met je gyn om hem er naar te laten kijken??? veel succes
kan bijna geen oude hcg zijn, aangezien haar HCG 2 was de laatste keer. Maar goed... toch vreemd want voor een nieuwe zwangerschap is het te vroeg om te testen..
nah kom op meid ...foto maken en dan kunnen we eens ff meekijken ...niet down zijn meis alles komt goed ...en je weet het ik had ook geen ongi meer na mijn mk
Hoi er zit geen H.C.G in mijn urine meer, daar ben ik op getest. Ik baal hier van!!want het is gewoon onmogelijk! sorry ben boos op mijn zelf . Ik weet het echt even niet meer nu. Naar de gyno geweest van de week zij zag niets??? daarom kan het gewoon niet!!!!! Dit is te bizar voor woorden!!!! Groeten van een zeer verwarde +verdrietige jennie72
Jeetje Jennie, wat ontzettend vreemd, maar waarvoor teste je?? had je een gevoel ofzo? is toch wel erg vreemd.. heb je niet de neiging om nu toch nog even een ander merk test te proberen?
Jeetje Jenny, wat ontzettend naar voor je ... Al die onzekerheid ... ik kan er net als jij geen touw aan vast knopen. Ik wens je veel sterkte !! -X-
Hoi, ja dat heb ik weer! is echt vervelend. Ik denk dat ik wel weet wat er aan de hand is ik denk die testen supergevoelig zijn, en dat ik gewoon weer ongie ga worden. ik heb zo,n voorgevoel de hele dag al maar ik zou beter moeten weten. En pas te testen als ik mijn nod of die klopt weet ik niet voorbij komt. Nou ja we wachten wel weer een week of zo en dan ga ik weer testen. Maar laat hem nog niet zien aan Hubbie want is nog te vroeg, of juist wel doen? ik wil niet weer die ellende zoals vorige keer weet je. Weer blij en dan toch weer misschien een miskraam die is me niet in de koue kleren gaan zitten de angst slaat me om de oren. groeten van een radeloze jennie72
Jennie, Je maakt het wel heel verwarrend voor jezelf. Ik zou niet zo snel testen, je kunt beter afwachten tot aan je nod.... Dit heeft toch ook niet zoveel zin An
Hoi Jennie, Ik snap dat je verward bent. Ik denk dat het het beste is om maandag contact op te nemen met je gyn of huisarts en het probleem voor te leggen. Als ik jou was zou ik ook je vriend betrekken bij dit probleem. Gewoon zeggen dat er wat vreemds aan de hand is, en dat je het niet begrijpt. Samen je gevoelens delen, maakt vaak dat je er iets beter tegen kan. Heel veel sterkte met het doorkomen van je weekend en maandagochtend snel bellen....... Mocht je niet zo lang kunnen wachten, kun je misschien even naar de huisartsenpost bellen en je probleem voorleggen. Zij kunnen je misschien iets meer vertellen. groetjes
lekker verwarrend allemaal idd meiske...knuffie! Hoe ben je getest op hcg in je urine als ik vragen mag? Sterkte
hoi Ninetje ik ben getest door mijn bloed, en de gyno zag niets meer? dat was maar 2 de H.C.G. Dus dat kan het niet meer zijn. Ik test volgende week nogmaals aan het einde van de week. Ik word er moe van en jullie ook. . doei en groeten van jennie72
Hoi Jennie, wij worden nergens moe van hoor ... we zijn er toch voor elkaar ... en met jouw verhaal kun je wel wat steun gebruiken dacht ik zo ... een hele dikke knuffel -X-
Hallo bedankt he, jullie zijn lieverds. Ik weet het gewoon even niet meer. Ik ga volgende week opnieuw testen, dan horen jullie het! groeten van Jennie72
tjee, dit is inderdaad een raar verhaal. hopelijk is het goed nieuws (daar duimen we voor hé). misschien maandag even contact opnemen met de gyno