Ohhh zo kwam ik er laatst ook achter dat er iets voor mij was georganiseerd (en dat kwam helemaal niet goed uit dus ik baalde stiekem haha), ik heb het maar een verrassing gelaten omdat ze zo hun best hadden gedaan. Kon me wel een beetje voorbereiden zo gelukkig.
zo ben ik erachter gekomen toen ik zwanger was dat ze een baby shower aan het organiseren waren. Ik heb toen me mond maar gehouden en gedaan alsof ik van niks wist.
Wat voel je je dan lullig he? Ik heb dit gehad toen mijn man me ten huwelijk ging vragen.. Ik vond dat zo lief voelde me ook zó schuldig dat ik het wist (en dat hij niet wist dat ik het wist). Achteraf gezien was het toch nog een verrassing, want hij zou met ten huwelijk vragen bij het kasteel van Doornroosje in de Efteling, maar hij kende de Efteling destijds nog niet zo goed en heeft me per ongeluk gevraagd bij het kasteeltje bij het Meisje met de Zwavelstokjes Ik heb vooraf uiteraard niets gezegd. Pas een jaar of 3 later heb ik opgebiecht dat ik al wist dat hij me die dag zou gaan vragen
ik zou nix zeggen, zo wist ik per ongeluk al wat ik zou krijgen omdat ik per ongeluk het bonnetje vond... netjes terug gestopt en niets gezegd... wel super blij geweest!
aaah wat sneu! Ik zou echt doen alsof ik van niets wist! Ik heb hetzelfde mee gemaakt toen ik vlak voor wintersport een bonnetje van de juwelier in zijn broekzak vond (die ik in de was ging doen)waarop een dure ring stond. Ik wist toen dat hij mij die wintersport ten huwelijk ging vragen, en toen hij zei dat hij met mij alleen naar het bovenste puntje van de berg wilde wist ik genoeg Ik heb net gedaan of ik heel verrast was haha! Later heb ik het hem wel verteld....
Ik zou doen alsof ik van niets wist. Mijn broer heeft destijds mijn vrijgezellenfeestje verklapt doordat hij een app-je stuurde naar mij ipv naar zijn vrouw. Ik wist dus de dag. ik stuurde hem een app-je terug dat dit berichtje vast niet voor mij was en hij in het vervolg iets beter moet kijken naar wie hij iets stuurt. Hij baalde verschrikkelijk en voelde zich echt heel erg rot voor mij en de meiden die het georganiseerd hebben. Ik heb hem gezegd dat ik mijn mond zou houden.
ik zou ook niks zeggen.. is voor jezelf toch ook wel leuk dat je het weet maar dat zij niet weten dat jij het weet?