innestelling? zal het dan eindelijk goed gaan na 1,5 jaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 7Samantha7, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Samantha7

20 apr 2007
    75
    0
    6
    hallo ik heb 28 dec me eiersprong gehad dat weet ik ceker ivm ovu teste
    en nou kreeg ik op de avond van 2 januari bruine afscheiding en snacht 2 vegen hederrood bloed ik dacht eigelijk o dan ben ik toch ongesteld geworden maar naar die 2 vegen niks meer dus ik dacht zet morgenochtend wel door maar smorgen weer dat bruine afschijding en later op de dag is het helemaal weggegaan ik heb een hele rare cyclu maar meeestal rond de 35 dagen en ik ben 6dec tot 11dec ongi geweest en heb dus ook een late eiersprong gehad zal het dat toch eindelijk zo zijn na 1.5 jaar dat dit een innesteling was want ik heb sinds gistere hele gevoelige tepels als me truitje of bh er langs gaat doet het al zeer en dit heb ik nooit jah de eerste x toen ik al zwanger was had ik dat ze zijn ook helemaal opgezet ik hoop het zo en als het zo is hoop ik echt dat het mag blijven zitte [-o< een x

hoop dat jullie wat meer kunnen vertellen over innesteling
    alvast bedankt :D

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Tsja, het kan idd zo zijn. Maar zeker weten doe je het niet, pas als je kan testen dadelijk. Rottig he dat wachten. Ik duim voor je dat het raak is.

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Het zou wel geweldig zijn na 1.5 jaar! Ik ga voor je duimen, laat je iets horen als je meer weet? ;)

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wil niet lullig overkomen hoor maar wie zegt dat dit een innesteling is
    Ik snap dat je na 1,5 jr denkt en hoopt dat het nu wel eens mag gebeuren en dat hoop ik ook voor je met heel mn hart
    maar om nu al zo te denken meid (je stelt jezelf zo teleur)
    we gaan hard duimen maar we moeten wachten tot over 6 dagen
    dikke knuf vor jou

5. 7Samantha7

20 apr 2007
    75
    0
    6
    ik zeg ook niet dat dat het is

*zal het dat toch eindelijk zo zijn na 1.5 jaar dat dit een innesteling was*

ik hoop het zeg ik alleen omdat ik dit nog nooit heb gehad en het zou wel heel toevallig zijn 5/6 dagen na me eiersprong toch maar ik moet ook wachte tot over een paar dagen dat weet ik na 1,5 jaar ondertussen wel haha ik ben wel trouwens om de 3,5 maand ongeveer zwanger en me laatste mk was september dus ?
    me eerste was in nov 2006 toen weer bezig gegaan in januari 2007 april weer zwanger werd mk toen in augstus 2007 weer zwanger en een mk in september.

maar ik laat het zeker wete als het zo is in iedergeval bedankt allemaal

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    je hebt al heel wat voor de boeg zie ik wel, ik hoop voor je dat het een innesteling was en het blijft zitten en anders dat je gauw zwanger mag raken

Deel Deze Pagina