Heey meiden ik heb getest en deze zei negatief..........Ik ben wel misselijk maar ja afwachten maar Thanks voor jullie reacties meiden
Ik ben helaas vandaag ongi geworden dus weer op naar de volgende ronde.......................Mijn pendel klopte dus niet...... Maar ja daar had ik al rekening mee gehouden gelukkig
Jammer, maar het nieuwe jaar brengt volop nieuwe kansen! Hopelijk moeten jullie er niet te lang op wachten!
Ja ik hoop dat 2008 ons jaar wordt.......... Er gebeurt zoiezo iets moois want in 2008 trouwen we eindelijk dus we wachten af hoe alles gaat lopen ............. Ik hoop het zo.... Bedankt voor al jullie berichtjes en jullie ook nog heel veel suc6
Tuurlijk wordt het een mooi 2008 we gaan ervoor toch meiden? Ik zelf zit nu op dag 44 van mijn cyclus en ook nog niet ongesteld. Heb nu een test voor me liggen, vorige week was het jammer genoeg nog niets, maar ik probeer het zo weer, het is tenslotte al een week verder, en ik heb een hele onregelmatige cyclus, dus wie weet... Succes ! Groetjes Hope
en hope? hoe was de test?[/quote] Balen, hebben weer geen geluk mogen hebben deze keer, vanmorgen ongesteld geworden. Wat een rotdag. Wanneer zijn wij nu aan de beurt vraag ik me af.... op dag 49 ongesteld dus, nu maar op naar de volgende cyclus. Liefs Sandra
Balen, hebben weer geen geluk mogen hebben deze keer, vanmorgen ongesteld geworden. Wat een rotdag. Wanneer zijn wij nu aan de beurt vraag ik me af.... op dag 49 ongesteld dus, nu maar op naar de volgende cyclus. Liefs Sandra
Ja het duurt echt lang ik hoop dat ons wachten snel beloont zal worden. We gaan er deze maand gewoon weer voor.... Hoelang zijn jullie nu bezig hope?
Ik ben nu precies een jaar gestopt met de pil...zie ook mijn cyclussen onderaan de mail. Hoelang ben jij al aan het proberen ? Liefs Hope