Dames, Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb begin deze week een topic geplaatst over kruidvattesten 2v5 die na uren afleestijd een duidelijk streep lieten zien, foto staat ook in topic. Ik heb toen getest 2 dagen voor nod, nu zijn we 2 dagen na nod en test ik weer spierwit. Ik heb bruinverlies en lage rugpijn en soms een zeurend gevoel in mijn borsten met pijnlijke steekjes. Kan ik nu toch nog zwanger zijn? Ik heb de hoop eigelijk al opgegeven, maar wou toch even jullie raad. Kijk eerst even naar de foto in mijn andere topic getiteld kruidvat 2v5 uren na afleestijd positief.
nouu laat de moed niet zaken zal mijn verhaal even doen 4 dagen vor nod licht posi daarna dagen overtijd omo wit vandaag 2 streepjes licht van verschillend met kruidvat en testjezelf.nu dus.. maar meid die test die jij daar op de foto hebt die heb ik vorige maand ook gehad maar helaas ongi hij lijkt exact op de test streep even dik alleen de kleur is er niet! maar je hebt wel de symponte zou gewoon even afwachte wanneer moet je ongi worde>? of ben je al overtijd je kan me fotos zien in topic tuurders gezocht en kijk even mee,,
Tja meis.. Ik heb in je vorige topic ook al gereageerd. Er zijn heel veel meiden die dit hebben gehad en volgens mij hebben een aantal meiden je hier ook voor geprobeerd te waarschuwen. Wat jij nu beschrijft klinkt als wat ik regelmatig aan het begin van mijn ong heb..sorry!! Ik hoop voor jou dat je heel gauw een knaller van een positieve test hebt! Voor deze ronde zie ik het eerlijk gezegd somber in.. Liefs