Ik weet niet goed waar ik nu hoor.....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ah78, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ann dit nieuws valt in als een bom....Kan me aansluiten bij de andere meiden....je moet het even een plaatsje geven, dit slechte nieuws verwerken....het feit dat de kans klein is dat het vanzelf gaat, dat je de MMM in moet...dat valt vies tegen. Maar ik hoop dat de uitslag van het volgende zaadonderzoek beter is...succes met wachten daarop en dikke knuffel.

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh An, wat schrikken meid. :cry: Ik wens jouw en je mannetje heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie wens toch nog snel in vervulling mag gaan! dikke knuffel meid.

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Oh lieverd. dikke knuffel en veel sterkte voor jou en je man. Ik hoop zo dat het allemaal nog goed komt, gelukkig kunnen ze tegenwoordig zoveel.

4. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi An,

Ik heb er geen woorden voor. Alles wat ik zou willen zeggen, is al door de andere meiden verwoord.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en geef de moed vooral niet op.

Liefs, Jaycey

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve An,
    Dit zijn zulke vreselijke tijden, de tijden van onzekerheid. Ik weet nog heel goed dat wij allebei heel wat tranen hebben gelaten na het slechte nieuws. Praat veel met elkaar (als dat kan) en ga er samen voor!
    Heel veel liefs,
    Elmo

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    An,

Kom net uit mijn werk en denk eens even kijken hoe het afgelopen is voor je.
    En dan zie ik dit, echt verschrikkelijk voor je.

Laat het lekker even over jullie heen komen en schreeuw, huil ben verdrietig wat je maar wil.
    Maak een afspraak bij de Ha en laat jullie goed uitleggen wat er nou aan de hand is.

Succes meis en ik denk aan je.
    Dikke knuff voor jullie beide.

Kus Monique

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey An :cry:
    Wat lees ik nu :cry: ...zo ging het bij ons exact hetzelfde. De eerste keer ook 80 % onbeweeglijk en de rest traag :cry: Is echt schrikken he. Ik ken het gevoel helaas maar al te goed. Voelde aan als een ijskoude douche. Over de telefoon zal het vast nog moeilijker zijn geweest.
    Bij mijn man was ook de vorm voor 90% niet goed en het aantal ook aan de lage kant. De tweede keer iets beter, maar niet veel.
    Ik leef echt met je mee. Tuurlijk wordt je hier verdrietig van en zie je het niet al te rooskleurig meer voor je. Je mag ook absoluut verdrietig zijn!
    Mijn man is ook vrij gesloten in het begin. Ik kan je alleen maar adviseren; geef hem de tijd. Bij mijn man helpt dat. Als hij het aan't verwerken gaat, begint hij vanzelf te praten. Misschien is dat bij jou ook wel zo. Praten (en samen een potje janken) heeft mij goed gedaan. Ik ben er nog steeds verdrietig over, maar probeer er positief tegenaan te kijken. Ik hoop dat dat jou ook snel lukt en dat we snel suc6 mogen hebben, al is het met een behandeling.
    Dikke knuffel lieffie!

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Wat zijn jullie allemaal lief!

Kus, An

9. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ook van mij heel veel sterkte gewenst met dit kl@te nieuws :(
    Hier zit helemaal niemand op te wachten dus bij deze een hele dikke knuffel voor jullie ;)

liefs liselotje...

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Oh An,...wat vreselijk rot voor jullie... :cry:
    Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk schrikken is.
    Ik hoop dat je tijdens het gesprek met de huisarts een hoop vragen beantwoord krijgt...
    Dikke knuf voor jullie, meis...

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heb je al een afspraak kunnen regelen An?
    Ik denk aan jullie!

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hoi,
    bij ons is het in eerste instantie fout gegaan. De ha had aangegeven dat alles goed was bij mijn man. Toen is zijn zaad in het zkh nogmaals onderzocht (2 keer zelfs) en toen bleek dat het toch niet goed was het was minder bewegelijk. De gyn gaf toen aan dat de ha anders testen, mijn advies laat het in het zkh nogmaals testen. Succes met alles.

Lydia

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Volgens mij heeft AH ook in zkh laten testen, maar huisarts krijgt uitslag. Zo was het in ieder geval wel met mijn mannetje.

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hoi An,
    Het is inderdaad ff slikken als je er achter komt dat je waarschijnlijk de MMM in gaat. Denk je er wel goed om dat jij en je mannetje goed blijven praten met elkaar? Scheelt een hoop frustratie op momenten dat je het niet kan gebruiken.
    groetjes Femke

15. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Ooo..Meisie....* dikke knuffel* voor jou!

Wat een vreselijk nieuws, succes!

16. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    @Lydia: We hebben het in het ziekenhuis laten testen! Wat naar voor jullie dat die uitslagen zo afwijken...

Me@: We gaan vrijdagochtend om 8 uur naar de ha....

Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes

Kus, An ;)

17. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Sterkte morgen An!

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Succes morgen An!

19. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Lieve allemaal,

Ik hoorde vandaag dat de broer van mijn man dezelfde problemen heeft met zijn zwemmertjes.... :confused:

Het gaat op zich goed met ons! We hebben morgen een gesprek met de ha. Ik ga straks eens alle vragen opschrijven... Want anders vergeet ik ze te stellen als ik er eenmaal ben (herkenbaar?)
    Wat ik wel heel bijzonder is, is dat mijn mannetje en ik,door dit nieuws, nog dichter naar elkaar zijn gegroeid.... Ze zeggen toch wel eens "Elk negatief ding heeft iets positiefs..." of iets in die richting.
    Gelukkig praat hij er al wat meer over, dat vind ik wel fijn.
    Mensen in mijn omgeving (bedankt A!) en jullie zijn allemaal zo lief..

Kus, An ;)

20. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Veel sterkte morgen bij de ha. En wat toevallig dat zijn broer hetzelfde heeft. Het is niet makkelijk, maar inderdaad het brengt je ook dichterbij elkaar.

Deel Deze Pagina