hoi allemaal hier even een vraagje ik ben al 2 dagen alleen maar aan het overgeven het meeste smorgens ik heb zelf zoiets van hoort er waarschijnlijk bij in het begin had ik het ook maar heb sinds gisteren echt een rare buik en zie heel de tijd zilvere sterrtjes voorbij komen en duizelig gisteren groei echo gehad en die was super ook me bloeddruk is netjes maar die sterretjes vind ik toch wel beetje eng ik heb gegoogle en daar staat dat het zwvergiftiging kan zijn maar dat het dan gepaard gaat met hoge bloeddruk die ik dus nie heb ik zit al bij de gyn dus mocht ik bellen moet ik meestal gelijk komen naar het ziekenhuis maar eigenlijk zie ik dat nie zo zitten hopelijk hebben jullie advies ik moet maandag weer naar de gyn voor controle zal ik afw8 of toch even bellen
Overgeven, buikpijn en vlekken voor de ogen kunnen verschijnselen zijn van zw. vergiftiging! Meestal gaat dit gepaard het hoge bloeddruk idd. Is je urine onlangs nog getest op eiwitten? Ik zou wel even bellen!
Meid als je je zo beroerd voelt, dan zou ik toch even bellen. Lijkt mij het tripje naar het ziekenhuis wel waard. Die sterretjes kunnen inderdaad met je bloeddruk te maken hebben en dat ie gister nog goed was, zegt helaas niks. Dat kan ineens veranderen. Ik zou echt bellen en er dan even naar laten kijken.
nee is niet gecheckt mijn gyn doet een beetje vaag soms want ben 3wk geleden geweest en toen heb ik het aangegeven dat ik soms zo beroerd was en dat ik ijzer wilde prikken ze zei doen we volgende keer wel uiteindelijk ben ik via me huisarts geweest en me ijzer was goed hoor 7,8 was goed zei de ha bedankt voor je advies en zal zo even overleggen met me man wat die der van vind
ja das wel waar maar voel me dan weer schulig omdat me man dan uit zijn werk moet komen ik weet dat die dat niet erg vind maarja ben ik zo muts in en ze hebben ook in het ziekenhuis gezegt liever 10x voor niks als 1 keer te laat
jullie zijn het iedergeval met elkaar eens heb net me man even proberen te bellen maar die was even nie bereikbaar die belt zo terug even vragen wat die der van vind want ja moet wel vervoer hebben he zie der echt tegenop maar ga zeker bellen zo
Ik kan me goed voorstellen dat je je er kl**e onder voelt, dat je man er voor thuis moet komen en nu nog niet weet wat er misschien aan de hand is.. Toch denk ik ,als je gebeld hebt, jullie langs kunnen komen en er is iets .. je blij bent dat je gebeld hebt.. Ook waneer er na onderzoek blijkt dat het onschuldig is.. Je bent nu onzeker.. dat is ook niet prettig.. Het is wel even een geregel misschien maar wat de uitkomst ook is.. het is het dubbel en dwars waard!
Het kan een acute zwangerschapsvergiftiging zijn, hoor. Dat je bloeddruk goed was, wil nog niet zeggen, dat ie dat nu ook is. Je kunt beter een keer voor niets bellen, dan te lang wachten!
gyn is bezig met spoedgeval kan me ha om half 2 bellen voor advies waarschijnlijk word ik dan gewoon doorgestuurd ik laat het weten
Echt even volhouden dat je echt gezien wilt worden, dan maar door een vervangende gyn. Hopelijk stuurt je dokter je door.
ja idd ik hoop het ook maar denk het wel hoor nog even 15min voorhouden me man is in het dorp aan het werk dus die is als het moet zo hier en hij vond me niet lastig
net contact gehad met huisarts moet even komen voor bloeddruk als die te hoog is word ik doorgestuurd anders nie want volgens hem gaat zw vergiftiging altijd gepaard met hoge bloeddruk dus ik ga even snel jullie horen het