Gisteren zijn wij voor een echo geweest. Werd ons verteld dat hij het geslacht al zal kunnen zien maar wij dachten dat lijkt ons sterk. Nu zijn we toch gegaan omdat we het gewoon heerlijk vinden om de kleine te bewonderen. Ook omdat ik van de week weer bloedverlies gehad had vonden we het een fijn idee zelf even een betalende echo te doen. De man die de echo maakte wist 100 % zeker het geslacht. Heb het zelf ook gezien, maar nu vraag ik me af kan het wel? Want de Nub is toch nog zichtbaar meestal? Dus mijn vraag is op de onderstaande echo fotos is daar de nub nog zichtbaar en zo ja wat zal de nub zeggen? Zijn 3 fotos die ik zal toevoegen.... Bedankt alvast en ben erg benieuwd... Bekijk bijlage 231386
@wiejoh ik ben voglens de berekeing 13.4 weken. Maar de termijn echo in het ziekenhuis liet zien dat ik eigenlijk al 14 weken was gisteren. Maar ze hebben het gemiddelde van hun en mijn berekening genomen vandaar dat we 13.4 weken ervan gemaakt hebben Maar bedankt voor het kijken Meer mensen die kijken altijd fijn
Dus het geslacht kan hij nog helemaal niet gezien hebben? omdat de nub nog duidelijk is als ik het goed begrijp?
Dat met 14 weken het geslacht is te zien is niet mogelijk. Dan is de nub er nog. Na de 14 weken vormt langzaam het uiteindelijke geslachtdeel pas.
ik zie in het gele rondje twee omhoogstaande streepjes met een bolletje er aan.. welke de nub is weet ik niet helemaal zeker, ik denk de onderste. Maar ze staan allebei duidelijk omhoog ten opzichte van de ruggegraat, een jongen dus
Nub-theorie - zwanger Op deze site zeggen ze juist dat het met 13 weken juist goed zichtbaar zou meoten zijn.
Wat zien jullie hierin? Bekijk bijlage 235739 Bekijk bijlage 235740 https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/533583_3531547537545_1537976649_3109043_356006592_n.jpg