Okee ik wordt hier echt gek van! Ik heb een kantoorbaantje en zit dus vrij veel, maar ik weet dus echt niet meer hoe ik moet zitten op gegeven moment omdat ik dan last krijg van mn onderrug.. Ik ga in de pauze al een half uur buiten lopen, dan kan ik er weer even tegenaan. Verder probeer ik wel nog te blijven lopen tussendoor, drinken pakken, naar de wc, soms gewoon even een rondje lopen, maar het wil niet echt helpen. Ook al verschillende stoelen geprobeerd maar ook dat wil niet echt helpen. Wie heeft de gouden tip?!
Ik zou een fitnessbal aanvragen op je werk, zij moeten voor goede werkomstandigheden zorgen. En anders zelf eentje aanschaffen ook goed voor BI, en hoor van veel mensen dat dit ook erg fijn is tijdens de bevalling. Dus je koopt hem dan iig niet voor niets.
Nog vaker pauze nemen. Onderrug klinkt als bekkenklachten.. Fysio zou je ook kunnen helpen, zoek dan naar een goede bekkenfysiotherapeut Kijken of er mogelijkheid is dat je even plat kan liggen op je werk. En als het echt niet meer wil of liggen niet mogelijk is: minder uren werken op een dag..
Had ik bij m'n vorige zws heel erg last van. Een paar keer naar fysio geweest die mij wat oefeningen en tips heeft meegegeven. Werkte super!! En/of een zwscursus! Is ook heel nuttig voor dit soort dingen
Ik zie mezelf nou niet echt zitten op zo'n fitnessbal op mn werk haha ik vind een rugleuning juist heel fijn ook, dus denk ook niet dat dat helpt. Heb niet echt het idee dat het me bekken zijn, het zijn vooral die spieren langs mn ruggengraat die gespannen aanvoelen. Of komt dit ook van je bekken? Kussentje kan/ga ik nog wel proberen!
Dat kan zeker ook van je bekken komen.. Zit allemaal in verbinding met elkaar Ik zou eerst een fysio zoeken, die kan ook precies uitzoeken waar de pijn zit en wat je eraan kan doen. Maar meer rust is sowieso vaak wel nodig.. Beter elk uur een paar minuutjes lopen dan alleen een half uur tussen de middag. Je hebt recht op extra pauze dus dat zou ik ook gebruiken..
Ik heb een heerlijke kruik op mn werk voor in mn rug. Tevens ook bekken therapie wat ook verlichting geeft.