Ik weet niet meer hoe ik verder moet. (medicatie)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door RAppel, 28 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Het gaat hier best wel goed. Nog steeds m'n kleintje aan de borst en sinds kort krijgt ze ook hapjes vaste voeding, à la rapley.

Psychische gaat het behoorlijk. Ben momenteel bezig met een portfolio opstellen voor de hogeschool en merk dat het graven in m'n verleden behoorlijk veel naar boven brengt bij me en dat het me soms meer raakt dan ik zou willen, maar voorlopig lukt het wel nog om recht te blijven staan :)

Alles oke bij jullie?

2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Wat fijn om te lezen!
    Ja, dat graven in het verleden is ook niet iets wat ik graag doe. Dat boek laat ik liever dicht.

Wat voor opleiding ga je doen? Ik heb net ook weer een cursus opgepakt, wil economie gaan studeren dus nu eerst wat voorwerk zodat ik de basiskennis al heb.

Mijn kleine meid drinkt ook nog fijn bij mij. Heerlijk en wonderbaarlijk gevoel dat ze zo goed groeit op wat ik haar kan bieden! Had nooit verwacht, zeker na de eerste, dat ik borstvoeding zou gaan geven, maar ben zo blij dat het gelukt is! Helpt me ook zeker op psychisch vlak.

3. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Van mij zou het inderdaad ook dicht mogen blijven. Maar ja, het moet wel.

Ik ben van plan om een bacheloropleiding biomedisch laboratoriumtechnologie te volgen. Twijfelde tussen dat en verpleegkunde.

Goed van je dat je al een opfrissing doet, kan alleen maar helpen.

Het is inderdaad wonderbaarlijk hoe die kleintjes groeien en ontwikkelen op onze eigen melk :) ben daar eigenlijk best wel trots op ;)

Deel Deze Pagina