Hoi, Vanavond kwam ik dit per toeval tegen op het internet: http://www.antoniusziekenhuis.nl/1822865/1850369/miskraam.pdf Het gaat om het eerste stukje op bladzijde 10. Ik werd er in ieder geval wel vrolijk van! Bron: Nederlandse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie (NVOG) Ben ook erg blij met de bronvermelding (officiële vereniging)
We hebben hier dan uiteindelijk gewoon ons hart gevolgd en er onmiddelijk weer tegenaan gegaan. Zo'n 1,5 week geleden merkte ik terug echt vruchtbaar slijm op. Die week stond mijn hcg nochtans nog op 26 (begin van de week, eind van de week het slijm). Ondertussen loop ik al weer een dag of 2-3 rond dat ik 's morgens misselijk ben en mijn borsten die laten merken dat ze er ook nog zijn. Eigenlijk kan ik het wel vergelijken met mijn misgelopen zwangerschap van een dikke maand geleden. Normaal moet ik deze week terug bloed laten prikken voor mijn hcg waarde te bepalen en te kijken of het nu op 0 staat, wat normaal op die 2 weken tijd toch wel zou moeten neem ik aan. Nu deed ik uit nieuwsgierigheid net een ovulatietestje en daar is een licht streepje op te zien. Nu ben ik weer aan het twijfelen natuurlijk! Pff straks maar eens langs het kruidvat voor een testje. Zou wel heel straf zijn he, een half jaar proberen en niet zwanger geraken, dan wel zwanger maar een mk om gelijk de cyclus erna weer zwanger te zijn. Te mooi om waar te zijn denk ik dan maar. Ik wil er nog niet op hopen.
Hoi, spannend hoor! Heb je wel tussendoor al een keer een witte test gehad?? Pas dan weet je het zeker... Nou, succes hoor.... ik kan straks nog even kijken bij je....
Ik heb tussenin nooit getest eigenlijk. Dus of ik een witte test gehad heb weet ik niet. Straks nog een testje doen en morgen bloed laten trekken. We zien wel.
Gisteren dan toch nog een testje gedaan (kv 2 voor 5) en dat was zo wit als het maar kon zijn. Het zal wel niks zijn dan he. Gisteren ook nog bloed gaan laten trekken omdat mijn huisarts er vandaag in de namiddag niet is. Deze voormiddag mag ik bellen. Ze was eigenlijk best wel lastig over het feit dat we nie gewacht hebben. Ze bleef maar herhalen dat we hadden moeten wachten enzo. Ik werd er gewoon ambetant van! Ben dan later bij mijn man gaan uithuilen. We hebben toch maar gewoon ons hart gevolgd... Deze voormiddag mag ik bellen. Normaal zou mijn hcg op 0 moeten staan tenzij er natuurlijk terug iets aan de hand is. Ik durf er nog niet in geloven. De dokter zei ook dat het heel onwaarschijnlijk is dat ik al zwanger zou zijn 4 weken na een miskraam.
Wat een grote onzin dat wachten!!! En wat stom dat ze er zo over doorhamert. Mijn vk zei dat we niet hoefden te wachten, dat het achterhaalde informatie is en dat heel veel gyns het nog zeggen maar dat ik daar gewoon 'niet naar moest luisteren'. Fijn dat je bij je man terecht kon.
Net gebeld naar de huisarts. Hcg is 0. Dus niet zwanger he. Nu ben ik aan het denken dat de klachtjes die ik nu heb toch van mijn eisprong zijn. We zullen zien.