Hoi Heeft iemand een veranda achter het huis? zo ja wat voor kleuren? Wij gaan er namelijk zelf een bouwen en zetten en ik weet niet goed hoe ik het wil hebben. De schuur komt er aan vast zoiets: Nu is de schuur gewoon van hout maar in de veranda zit ik te denken white wash of wit? of anders? bij ons zit ie wel aan 3 kanten dicht dus alleen de voorkant open, dus het is gauw donker.. Ik zoek voorbeeldjes dan kan ik me er een beetje een voorstelling van maken en kunnen ze hier gaan klussen! Dus Show je veranda! Bedankt!
Wij hebben een veranda. Zal binnenkort eens foto's maken. Hij lijkt heel erg hier op qua vloer en hout. Wel hebben we een lichtgrijze stoffen hoekbank staan met (donker)bonte kussens en bonte plaids erop liggen. Wel hebben we dezelfde tafel en de daarbijhorende banken staan. Vind het heerlijk. Er zit ook een openhaard in dus in de winter zitten we er vaak met vrienden met een wijntje. Ook roosteren we veel marshmallows
dat is toch geen veranda, een veranda is toch meer een ophoging? dit is een overkapping of een prieel. wij hebben dus een prieel in de tuin zelf gemaakt. boomschors planken, bruin gebeitst. we hebben er normaal een kleie hoekbank in staan en een terraskacheltje. bovenin hebben we gekleurde lichtjes hangen. het raam van van het prieel is al dicht gemaakt met stuk doorzichtig tentzeil en ingang is ook al kleiner geworden vanwege de wind.
Mijn moeder heeft een veranda aan het huis vast, glazen dak en aan de zijkant kan een windscherm electrisch naar beneden ook zit er een infraroodkacheltje in en verlichting, ze gebruiken het super vaak dus het is de investering zeker waard! Ik zou trouwens gaan voor White wash
Veranda hoeft niet perse een ophoging te zijn. Bij ons zit de veranda aan de achterkant en dan aan de zijkant van het huis, aan het huis vast. Wel iets hoger dan de tuin, maar dat komt voornamelijk doordat onze tuin lager ligt dan ons huis. We hebben dan ook bij de voordeur en achterdeur een paar treden
Dank je wel Cinderella! Dat bedoelde ik! Erg mooi! Heb op google ook een aantal foto`s gezien ik vind de combi wit grijs ook erg mooi en de white wash ook! Nog meer foto`s?
wij hebben een een veranda, maar niet aan het huis, maar aan onze schuur, hij is aan 2 kanten open, is de zomer vaak lekker koel omdat de wind er precies doorheen gaat, in de herfst en winter best koud. wij hebben hem gedeelte whitewas en er moet nog een deel geverft worden, dat word antrasiet
Wij hebben ook een veranda aan het huis vast. Deze foto is van anderhalf jaar geleden (verjaardag zoontje), inmiddels is de steigerhoutenbank grijzig (een jaar in de tuin laten staan, verkleurt het hout mooi van) en is het wat meer aangekleed enzo. Het is over de breedte van het huis, dus de veranda gaat nog een stuk naar rechts. Bekijk bijlage 369812
Dat krijgen wij ook maar wist niet goed hoe je dat noemt. Wil je een foto plaatsen? je mag ook pb doen dan stuur ik je mn email