Ik zag gister een grappig filmpje over kinderen die in slaap waren gevallen. En dan in rare houdingen of rare plaatsen (op de tafel, op de wc enz. Ik was beniewd of jullie kindje weleens op rare plaatsen in slaap zijn gevallen? Foto's? Julia slaapt weleens ondersteboven in haar bed maar verder komen we niet Ook Emma is nog nooit op een aparte plek in slaap gevallen.
Heb geen eigen kinderen, maar wel gastkinderen die op "rare" plaatsen in slaap vallen. Kan er vanwege de privacy van de kinderen geen foto's bij plaatsen, maar hier even paar situaties: - op de fiets, zowel voor- als achterop - in de kinderstoel, tijdens het eten - zittend in het campingbedje (gezichtje dus tegen het gaas aan) - op de keukenvloer (terwijl ik ander kindje naar bed bracht) Kan verder even niks bedenken, maar ze zagen er allemaal erg grappig uit.
hier ook allerlei situaties: aan tafel tijdens het eten in slaap gevallen op de fiets: hier een favoriete plaats van beide kinderen. op de grond terwijl ik even weg was gelopen winkelwagenzitje
Mijn kids slapen overal. Voorop of achterop de fiets. Regelmatig gebeurt dat. In het winkelwagenzitje. De oudste viel regelmatig in slaap op de psz. Zat ze gewoon te pitten in de kring. Staand slapen lukt ook wel als je heel moe bent.
wat een lief gezicht al die slapende kindjes! Hahah zitten hele leuke foto's tussen Onze zoon slaapt alleen in zn eigen bed, wel in allerlei vreemde en voor mij niet lekker aanvoelende houdingen maar geen vreemde plaatsen dus.
Wat gek dat kindjes gewoon staand kunnen slapen, dat ze dan niet door de benen zakken. Onze dochter valt eigenlijk alleen maar op standaart plekken in slaap; op bed of op de bank. Wel is onze dochter een keer uit bed gevallen en zonder een kik te geven sliep ze gewoon verder op de grond.
Dit is de enige foto die mij te binnen is geschoten, volgens mij is dit ook de enige keer geweest dat hij op een 'vreemde plek' in slaap is gevallen.
Mijn zoontje is bij de gastouder weleens in slaap gevallen terwijl hij zittend met een autootje aan het spelen was. Helaas geen foto van, die had ik heel graag gehad!
Jawel, maar toen was ze nog een babytje...hadden haar voor de grap in een krat gelegd (die mijn ouders als wasmand gebruikten)en ze viel in slaap.
hier op het vloerkleed, voor zijn bed op de grond, in de kinderstoel. Shannon kan zelfs slapend eten!!die zal ik even erbij doen. op de bank, in mijn stoel op zijn knieeen zittend.