Ik zou dit aangeven bij de woningbouw en/of huismeester, als je die hebt. Dan ben jij het een stap voor. Walgelijk dit soort mensen.
HEEEL makkelijk op te lossen (tenminste als je buurv niet helemaal een plank voor de kop heeft en actie reactie niet snapt) Eerst volgende keer dat mevrouw weer wat te zeiken heeft ben je even heel duidelijk in dat je best rekening wilt houden met anderen maar dat er grenzen zijn en dat als ze nou niet ophoud met onredelijke eisen stellen jij alles terug draait en je totaal NERGENS meer op zal letten zoals <vul maar in en dan vooral die dingen noemen waar ze t meest last van heeft zoals de wasmachiene en die deur.> En dit dan dus ook doen als ze blijft zeiken! Gewoon kwestie van ff de buurv opvoeden Heeft hier enorm geholpen toen onze buurman bleef zeuren over vanalles en nog niks. Die zei eerst als reactie op dat het af en toe wat luid kan zijn met die 2 jongens van ons en n gehoorig huis als dit (met de mededeling dat als er wat was hij maar even moest komen praten...doe altijd dit praatje als ik ergens kom wonen tegen alle buren) dat hij dat niet erg vond want dat bracht wat leven in de brouwerij. En toen het schijnbaar ergens luid werd...en betwijfel nog steeds of t bij ons vandaan kwam, kwam hij zeiken over allerlei onredelijke dingen. Onze kinderen zouden met een bal gespeelt hebben op mn jongste zoon zn slaapkamer. Nou punt 1 de bal lag nog op t oude adres (we woonden er net n week) Punt 2 het is bij mij ten strengste verboden met ballen te ballen in huis (ivm stuiteren en kapotte spullen) punt 3 ALS ze al op mn jongste zoon zn slaapkamer stuiteren zitten ze PRECIES boven mijn hoofd...wie denk je dat er dan het eerst gek word van dat geluid? JUIST! En toen ik dit zo opsomde was het dan niet een van de kinderen maar de hond... (we hadden toen alleen onze bouvier en die mag al sinds hij bij ons woont vanaf puppy aan dus, niet boven komen...naja behalve als hij gewassen moet en geloof me...die komt ECHT niet vrijwillig meer naar boven nu ) Magoed zo is hij nog n aantal weken door gegaan met bijna dagelijks iets te zeiken..over ons OF over de rest van de straat tegen ons. En toen was mn mannetje t zat en heeft hem even HEEL duidelijk gemaakt dat we dus best rekening wilden houden met hem en andere buren (speciaal geluids werende bekleding op de trap etc ivm kinderen die als olifanten naar boven lopen soms, kinderen op straffe van geen computer verboden om met schoenen naar boven te gaan want we hebben daar houte vloeren, etc) maar dan wel in het redelijke. We willen nml nog wel LEVEN in ons huis! En dan hoor je wel eens een tv, voetstappen of een deur Maarrrr dat t dus ook anders kon en we wel eens n paar weken gewoon GEEN rekening konden gaan houden...? Daar had de buurman ook niet zon trek in
ja dames jullie hebben helemaal gelijk.. ik denk dat ik een beetje een softie ben.. had haar eigenlijk vanaf het begin al een beetje hard moeten aanpakken... ik denk gewoon de volgende keer als ze weer wat te vertellen heeft dat ik dan even een hartig woordje met haar voer... heb nu ook geen zin om uit het niets aan te bellen van: HEY LUISTER JIJ EENS EVEN GOED! dus.. to be continued bedankt voor alle adviezen die ik tot nu toe heb gekregen!
vanavond maar weer eens de wasmachine aan dan he.. en je ffe lekker omdraaien in bed... zal ze vast morgen weer aan je deur staan..
whahaha, ik moest echt vreselijk lachen, wat ABSURD van dat mens! Meis jij doet MEER dan genoeg lijkt mij zo, bek maar eens flink van je af, echt een gevalletje als je een vinger geeft neemt ze je hele hand! dat soort mensen hebben niets beters meer te doen danz aniken over andere mensen. gewoon weer savonds gaan wassen, lekker vaak draaien in bed, oppaskindje meenemen, muziek draaien en zeker NIET haar halletje schoonmaken, wat een kreng zeg! (sorry, mijn hormoontjes zijn sinds een paar dagen aardig van streek )
Inderdaad een zeikmens...klinkt als aandacht vragen... 1 puntje heb ik wel: (of ben ik dan ook een zeikwijf? ) Ik zou niet na 11 uur 's avonds gaan wassen. Wat als jouw wasmachine staat te centrifugeren kan je daar als benedenburen flink last van hebben. Wij trillen soms ook uit bed als de buurvrouw de wasmachine aan heeft staan Maar goed ik heb geen zin om te gaan klagen voor die ene keer dat dat gebeurd, maar als het standaard zou zijn, zou ik er ook niet blij mee zijn! Verder gewoon niet teveel aandacht aan haar gezeik besteden!
nee ok..maar het is altijd wel wat... ik was eigenlijk altijd in het weekend.. maar ik draaide alleen doordeweeks savonds wasjes als ik even door de bomen het bos niet meer zag van al die was.. en dat hebbik toen 2x gedaan en de 2e keer stond ze al voor me deur... en die wasmachine was gloednieuw, stond nergens tegen aan en wij hoorden hem zelf amper.. (en we slapen ernaast!)
nou dan moet ik ook maar eens aanbellen ze heeft savonds altijd de wasmachine aanstaan tegen 12.00 snachts en die staat precies tegen de muur waar mijn zoontje slaapt ze schreeuwen ook altijd savonds kijk als ik het nou kon verstaan maar nee hoor altijd in het turks pff en de buurvrouw heeft al zo'n k*t stem lijkt de nanny wel we hebben al eens aangebeld snachts omdat ze weer s ruzie hadden en gedreigt met de politie als het niet ophield gelukkig is het nu rustig haha
ohja mijn tip als ze weer eens zeurt gewoon terug zeuren over de kleinste dingen zoals wil je niet zo hard snurken mijn huis trilt er nog eens van om dat soort dingen hielp bij onze oude buurvrouw erg goed