ik weet niet meer wat ik moet denken?

Discussie in 'Miskraam' gestart door jojojoy, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojojoy

jojojoy Lid

12 jan 2009
    19
    0
    0
    Ik ben/zou vandaag 6 weken en 1 dag zwanger zijn...

Maar ik ben maandag ochtend bloed verloren, daarna had ik een afspraak bji de HA staan. daar naar toe geweest. Zij vertelde mij dat je bloed kan verliezen maar hoeft nog niks te betekenen. Kreeg een doorverwijzing voor een echo in het ziekenhuis.

bij thuiskomst verloor ik nog bloed Helder/slijmerig. geen pijn in mijn buik wel last van alle spieren in mijn lichaam.

gebeld naar het ZH en we hebben een afspraak op vrijdag 6 maart. duurt nog wel erg lang. Maar anders wisten ze niet zeker of we een hartje zoude kunnen horen. ( dit omdat mijn cycles 44 dg is en de door mezelf berekende 6 weken en 1 dg nog kan afwijken.)

Nu is het woensdag en verlies nog steeds bloed. gisteren werd het aan het einde van de dag wel minder tot bijna niks in de avond,maar vanmorgen bij afvegen weer meer?
    ik weet niet meer wat ik moet denken mijn moeder heeft bij mijn zwangerschap ook in week 5 tot ongeveer 8 bloed veloren.
    en een ander heeft weer minder leuk nieuws.

misschien een beetje een warrig verhaal maar zo voel ik me ook....

liefs,

2. Lila24

Lila24 Actief lid

28 jan 2009
    152
    0
    0
    Wat vervelend zeg die onzekerheid.
    Maar het hoeft niet een aankomende miskraam te zijn. Het gebeurd veel vaker dat een vrouw bloed verliesd maar wel een gezond kindje op de wereld zet. Ik zal in ieder geval voor je duimen en wens je alle goeds toe!

liefs lila

3. jojojoy

jojojoy Lid

12 jan 2009
    19
    0
    0
    thanx,

ik heb toch de verloskundige gebeld en we hebben as vrijdag een afspraak, en hopen op meer informatie.

4. Bjorn80

Bjorn80 Lid

19 dec 2008
    31
    0
    0
    sterkte en hopelijk komt het goed

5. jojojoy

jojojoy Lid

12 jan 2009
    19
    0
    0
    We hebben meer informatie gekregen, maar helaas geen positief antwoord.
    Het was een miskraam en er was ook nog weinig van te zien nu.

Heb een uitwendige en inwendige echo gehad ,daar was alles in orde.

moet over 2 weken terug komen voor een echo ivm uitsluiten van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

We gaan gewon weer verder met proberen. hopelijk volgende keer beter.

bedankt voor jullie steun.

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    He jakkes. :(
    Ik wilde je net nog positief nieuws vertellen dat ik dit ook heb gehad, wel 3 dagen lang.
    Ik was toen 13weken zwanger en mijn zoontje is er wel.
    Hopelijk heb je gauw een gezond kindje!

Deel Deze Pagina