8 weken zwanger plotseling bloedverlies

Discussion in 'Miskraam' started by Ikke1984, Feb 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

Jul 17, 2008
    279
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ben op dit moment 8 weken zwanger en gisteren had ik opeens bloedverlies.. het was niet veel maar toch genoeg om me zorgen te gaan maken, ook vanmorgen had ik nog wat bloed maar was nu meer bruin bloed.. ik vraag me toch af wat dit kan zijn, het rare is namelijk dat ik vanaf het bloedverlies ontzettend misselijk ben.. hoef niet over te geven maar zit er tegen aan.. wie kan mij iets meer vertellen?
    Moet ik me zorgen maken?

2. dolfina22

dolfina22 Actief lid

Dec 8, 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    heb je mischien gesclachtsgemeenschap gehad of naar het toilet geweest voor te drukken dan kan er een adertjuh springen en dan bloed je ook maar kan ook zomaar omdat het nu meer doorbloed is in iedergeval als je je erge zorgen mak zou ik de verloskundige gewoon bellen voor een echo ze kunnen nu toch goed zien wat er in je buikkie zit dusss maar zolang er geen buikrampen bij komen en het bloeden niet erger word met stolsels dan zou ik me geen zorgen maken ;)

3. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

Jul 17, 2008
    279
    0
    0
    heb net de VK gebeld.. moet er om 13.00 zijn.. vind het toch fijn dat er even gekeken kan worden.. liever het zekere voor het onzekere.. heb verder geen krampen.. heb nu wel echt bruinverlies.. nog even in onzekerheid.........

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    fijn dat je even op controle mag komen
    hopelijk is alles nog goed ;)

5. mamavan1

mamavan1 Actief lid

Jul 16, 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    laat ons iets weten he .

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoe was het meid?

7. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

Jul 17, 2008
    279
    0
    0
    hey dames..

ben blij dat ik even ben geweest.. alles zag er goed uit en het hartje klopte ook mooi.. ze kon niet echt zien waar die bloeding vandaan komt.. dinsdag moet ik nog een keer op controle om nog een keer te kijken.. het bloed verlies is gelukkig minimaal.. heb gelukkig al wat meer rust nu..
    thanx allemaal..

8. mamavan1

mamavan1 Actief lid

Jul 16, 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hey,

ben blij dat het goed nieuws is .nu ben je toch al meer op je gemak he .
    dus een goed weekend gewenst he

Share This Page