wel of geen erkenning voor de verwekker?

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by sarientje3, Feb 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarientje3

sarientje3 Actief lid

Jan 7, 2012
    194
    1
    0
    Zit veel achter de computer,maar daarnaast veel ge
    tilburg
    ik hoef pas iets te betekenen wanneer t kind er is.. eerder enkel erkennen en verder niks... iki wil morgen t kind erkennen en als t kind geboren is wil ik afspraken maken over een omgangsregeling.. zo wil ik zorgen voor het kind,..ik hoef niet voor jou te zorgen sarina... ik ben niet met je getrouwed noch ben ik je vriend. Ik ben/was een vriend voor je.

dit is een smsje van de verwekker van t kindje... hij wil t kindje erkennen maar pas als t geboren is wil hij zich er bij betrekken...krijg nu geen enkele steun en hij wil ook absoluut nu niet helpen met oa dingen financieren voor de kleine..ik wil graag dat het 50/50 gebeurd omdat ik financieel alleen mijn eigen zorgverzekering,telefoon kan betalen en meer ook niet... Ben het vertrouwen in hem al heel lang kwijt, dit omdat ik me gebruikt voel door hem, toen ik op een zwak moment door hem het bed in ben gelokt..en ondanks veilig vrijen toch een kindje op komst waar ik wel weer hartstikke trots en blij om ben...t is toch een geschenk...

Daarnaast ben ik grenzeloos verliefd op een jongen uit kenya al sinds zomer 2008(ik toen 17 en nu 21) hij ook op mij, ben ook al daar geweest vorig jaar mei, en meer dan goed ontvangen in de familie daar enz enz... Nu is het zo... dat hij zelfs nu ik zwanger ben mij nog steeds accepteerd wie ik ben, en de kleine meer dan welcome is bij hem... hij is wel een goede vader/papa figuur want hij is zelfs meer dan blij en trots dat hij die rol op zich mag nemen als we elkaar weer zien en bij elkaar kunnen zijn en blijven. Hij weet ook dat ik echt gebruikt ben door iemand... ...

Nu is mijn vraag zou ik t kind echt moeten laten erkennen door de verwekker die zich niet als echte vader op steld of zou ik t niet moeten laten erkennen( waarbij ik t kind heus wel over de echte vader vertel) maar dat de papa in kenya( die ik echt als de papa zie) die rol echt gaat krijgen(ook zonder erkenning nog)
    Hij is nu ook weer terug bij zijn ex( ik was zou mar zeggen om zijn ex te proberen te vergeten)

2. SharonR

SharonR Actief lid

Jan 17, 2012
    468
    0
    0
    Wow meis, wat een heftig verhaal! Wat moet het lastig voor je zijn.
    Puur gevoelsmatig zou ik zeggen dat ik het kindje niet zou willen laten erkennen door de verwekker, maar als je puur naar je financiƫle situatie kijkt is erkenning wel een betere optie. Als de verwekker van het kindje de baby erkent zodra hij/zij geboren is, maakt hem dat tevens de juridische vader van het kind. Dit betekent een verplichting jegens jou tot het betalen van alimentatie voor het kind. Dat is toch wel het minste wat hij voor jou en het kindje kan betekenen nadat hij zich zo tegen jou heeft gedragen?

Persoonlijk ben ik van mening dat het vaderschap niet voortvloeit door simpelweg een bevruchting. Een vader ben je met hart en ziel. Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat jouw vriend uit Kenya er heel anders instaat en daar zou ik ook zeker van genieten. Als hij wil genieten van het vaderschap en deze rol op zich wil nemen zou ik dit openlijk accepteren. Vergeet niet dat als de verwekker van het kind erkent hij ook recht heeft op een omgangsregeling. Ik weet niet hoe jij daarin staat, maar ik zou toch in het belang van het kind kiezen. Een kind heeft recht op beide ouders, wat betekent dat de verwekker van het kind ook recht heeft op zijn kind. Het kindje kan er immers niets aan doen dat jullie geen prettige omgang met elkaar hebben.

Veel sterkte toegewenst!

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik denk er wel anders over.
    Hij is toch de vader, heeft ook rechten op het kind. Misschien niet eens juridisch maar gewoon in mijn persoonlijke mening.
    En dat hij daar nu nog niet zo mee bezig is dat snap ik ook wel weer. Voor mannen is het toch anders.
    Hij wil graag een rol in het leven van ZIJN kind. Ik vind dat hij daar de kans voor moet krijgen...

Dat hij jou in een zwak moment het bed in gelokt heeft daar heb ik geen mening over. Zijn zoveel mannen die dat zouden doen maar voor jou natuurlijk niet leuk.

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,848
    0
    0
    ik zou ze allebei niet laten erkennen,maar dat is mijn persoonlijke visie erop

hij wil er nu niet zijn voor het kind, waarom nu niet en straks wel?
    dan moet hij daar maar beter over na gaan denken

en jongen uit kenya zou ik ook nog niet doen,kan altijd nog.....want voor wat ik lees ,zijn jullie wel verliefd maar hebben jullie geen close relatie? (hij daar jij hier?) en wonen jullie (nog) niet samen.

5. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik denk dat het nu belangrijk is om te zorgen dat je alleen alles kan redden voor de kleine. Kijk of je een maatschappelijkwerkster kan krijgen en ga samen met haar zoeken naar oplossingen. Misschien kan ze ook helpen met bemiddelen of gesprekken met de vader van je kindje. Het is altijd prettiger als je niet afhankelijk hoeft te zijn van zijn bijdrage. Wat als hij zijn kind wel erkend maar een paar maanden niet betaald, dan zit je met de problemen.
    Ik weet niet wat je inkomen is, maar vaak is het mogelijk om bijzondere bijstand te krijgen (meestal in vorm van een lening) om de noodzakelijke spulletje voor de baby aan te schaffen.

En mijn mening is dat een vader het recht heeft om zijn kind te leren kennen. En het kind heeft het recht om zijn vader te leren kennen. Dus ik zou je kindje laten erkenen na de geboorte.

6. sarientje3

sarientje3 Actief lid

Jan 7, 2012
    194
    1
    0
    tilburg
    Zelf vind ik ook dat ook al wil ik hem niet laten erkennen, hij t kind heus mag zien, t kind hem mag kennen maar wel met mij erbij... puur omdat ik hem niet alleen vertrouw met de kleine en ik gewoon bang ben voor dingen die gebeuren.
    Ik zal ze allebij niet laten erkennen,want ik wil het kind zowiezo mijn achternaam geven of laten hebben,zodat ik dat probleem neit hem dat het kind de verwekkers achternaam krijgt terwijl ik me daar niet prettig bij voel.
    Hij drijgt wel met rechtzaak enz maar ik weet niet, want hij heeft me te veel fysiek laten lijden,

t is zo ik en hij zijn niet bij elkaar... hij woont naby utrecht met die ex(vriendin) die tevens ook aan borderline lijdt en ook echt niet altijd een verantwoordelijk persoon is, en hij wil niet nu al voor t kind zorgen pas als het er is... sorry maar dat is te laat...en hij laat mij ook niet duidelijk blijken hoe hij er voor t kind wil zijn... t enige wat hij wil is erkenning en dan straks omgangsregeling..ook dat vind ik moeilijk omdat ik mijn kleine echt niet bij hem alleen wil hebben of bij zijn vriendin dit omdat ik hem totaal niet vertrouw en hem zelfs gevaarlijk vind en niet verantwoordelijk hoe hij soms tegen vrouwen tekeer gaat/is gegaan... ( zo ook zijn ex die zegt dat ze bijna is gewurgd door hem en vele andere dingen heeft gezegd waarvan ik niet weet of t waar is) hij en die ex hebben veel bij instanties gezeten en wat daar allemaal naar elkaar gezegd is...ik wil dat mijn kindje daarvoor behoed word...

Ik heb geen werk nu, maar ik ga als ik straks t huis uit ben wel proberen voor bijstand eerst en straks als ik bevallen ben wil ik verder met een bbl opleiding...wil graag werken maar aan de slag kom ik nu niet want wordt overal afgewezen. Verder zou ik t net redden met de hulp van andere in de omgeving wat spullen betreft maar de verwekker wil daar nu niet aan denken... En hij verplicht mij dingen waar ik me niet aan wil verplichten want zo doende ben ik ook toen dertijd in zijn mooie praatjes getrapt en dat gaat hem niet nog een keer lukken...

sorry...vind het een moeilijke situatie, want ik vertrouw hem niet, kan hem niet meer aankijken, ik geloof hem niet en vind hem ook niet altijd even een goede opvoeder( hij heeft ook een dochtertje met die vriendin/die toen hij bij mij aanklopte zijn ex was)

7. Phal

Phal Actief lid

Sep 20, 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    in bed gelokt zijn? sorry hoor, je was er zelf bij en hebt er op dat moment waarschijnlijk ook van genoten. Achteraf zo praten over de man zou ik persoonlijk ook kwaad van worden.

wat betreft het smsje: ik vind het correct van hem! Hij wil zijn verantwoordelijkheden nemen. Wees daar blij om en stap UIT die slachtofferrol...

Bedenk je ook dat je financieel onafhankelijk moet zijn. In de bijstand is echt geen oplossing, ga naar het UWV of Sociale Zaken en geef aan dat je per direct werk wilt hebben. Geloof me, dat is echt het beste

8. sarientje3

sarientje3 Actief lid

Jan 7, 2012
    194
    1
    0
    tilburg
    Ik voel me geen slachtoffer en zo zie ik me niet, .. en of ik er van genoten heb, nee eigenlijk helemaaal niet hoor.. ik zit bij uwv/blink en dat ik zsm/per direcht werk wil en ben langs 10 uitzendbureaus gegaan en wordt overal afgewezen dus nee dat is ook geen oplossing...

Ik red me wel samen met de kleine... en wat ik zeg hij mag de kleine zien, hij mag de kleine kennen en andersom,maar alleen vertrouw ik het hem niet toe... zeker met zijn verleden met zijn ex, en hoe hij ook tegen mij soms tekeer is gegaan toen ik nog wel in hem geloofde(wat k nooit had moeten doen) was zijn dochtertje van 2 bij.
    Jah fijn dat hij wil erkennen, maar 1 achternaam zal hij echt neit krijgen van hem, 2 het ouderlijk gezag zal ik hem nooit geven, 3 hij heeft me te vaak laten zitten... en heeft te veel gelogen en bedrogen

9. Phal

Phal Actief lid

Sep 20, 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik ben werkzaam geweest bij Sociale Zaken dus weet waar ik het over heb Sarientje, en alles wat ik zeg zeg ik om je te behoeden voor de val die bijstand heet.. Het is tijdelijk een prachtig vangnet maar je wilt echt, echt, echt niet de komende jaren afhankelijk zijn van de overheid. Vandaar dat ik hard overkom..

Ik ben benieuwd op wat voor functies je hebt gereageerd bij uitzendbureaus en wat je eisenpakket is, want er is altijd werk. Altijd! Ik heb ook weleens iemand de hele dag cd-tjes in laten pakken bij de sociale werkplaats en die persoon was hoogopgeleid. Geen fijne baan voor die man, maar hij was blij want had tijdelijk werk. Pak alles aan wat je aan kunt pakken en doe het voor je kleine. Denk ook niet; wie wil nu een zwangere werknemer want stel nu dat je een tijdelijke opdracht kunt krijgen via uitzendorganisatie, en je doet je werk goed, dan is er altijd een kans dat zo'n bedrijf je desnoods na je verlof aanneemt. je bent al ingewerkt immers!

Wat de vader betreft, is er geen kans dat hij wellicht geen goede partner is, maar wel een goede vader kan zijn? Misschien is hij voor jou niet goed, maar voor je baby wel? En ook al is hij geen perfect daddy, hij is wel de vader van je kind... Ik denk dat je op z'n minst het gesprek aan moet gaan met hem, praat over wat je nu denkt en zegt, wie weet gebeuren er verrassende dingen!

10. sarientje3

sarientje3 Actief lid

Jan 7, 2012
    194
    1
    0
    tilburg
    #10 sarientje3, Feb 28, 2012
    Last edited: Feb 28, 2012
    Ik heb gereageerd op van alles...van inpakwerk tot callcenter en zelfs schoonmaak werk.... maar overal afgewezen geen ervaring... bij de uitzenbureaus langs geweest maar overal de deur gewezen sorry geen werk voor je, jah ik ben eerlijk geweest over dat ik zwanger ben maar gewoon wil en kan werken.
    Jah ik wil niet in die vangnet van bijstand,maar dat is straks als ik het heir thuis niet red( krijg nog klein zakcentje van mijn oma zodat ik me rekeningen nog wel kan betalen).

Ik wil zodra de kleine er is volgend jaar ook gewoon verder in bbl. Ik zeg ook niet dat ik niet wil werken en niet kan werken,maar als je overal afgewezen wordt zakt de moed je ook in de schoenen,en als je van deurtje naar de kast wordt gewezen bij die instanties. Alleen moet nu gewoon wachten tot ik kan solliciteren op de bbl vacatures(kinderopvang,jah weet wordt moeilijk ivm minderplek maar als ik iets wil dan lukt het mij ook) maar dat begint pas bij sommige in mei,april maart.

Woon zelf in tilburg, heb een zuo maar zeggen werkcoach bij uwv/blink voor de jongeren waar ik zo gezegd echt niet zie dat ze moeite doen voor mij om aan werk te komen, terwijl ik zelf wel zoek solliciaties stuur enz. Heb 2 weken gewerkt ergens, war ik gewoon aangenomen was ondanks mijn zwangerschap maar zodra ik iets vroeg of hoe het zat van als ik langer hier werk hoe zit het dan met zwangerschapsverlof...daarna 2/3 dagen later werd em de deur weer gewezen.

en de vader...ik weet ook hoe hij is als vader en tjah soms is hij goed maar soms ook echt niet. Ben vaker met hem in gesprek geweest maar elke keer maakt hij vanzich zelf een slachtoffer en ontkent hij weer alles dat hij gelogen en bedrogen heeft, ik voel me niet eens 100% veilig bij hem door andere verhalen die ik van zijn ex/nu weer vriendin heb gehoord.

Tevens vind ik wel dat ik eerst het recht hem dat ik hem weer enigzinds kan vertrouwen, want dat kan ik nog steeds niet, gevoel is nog steeds niet goed, en voel me ongemakkelijk en slecht met hem in mijn buurt, ook dat is niet goed nu voor de kleine... als het over 6 maanden anders is zie ik dan wel weer... ik denk echt dat ik tijd nodig heb voor ik hem kan laten erkennen, hij heeft namelijk zelf ook vaak terug gekrabbeld en gezegd ik erken het niet dan weer wel...snap je daar wordt je ook onzeker van,van wat meet hij wel wat meent hij niet, omdat hij juist al zo vaak gelogen,bedrogen en gemanipuleerd heeft. Had ook gewild dat t anders liep... maar moet nu mijn gevoel volgen

Heb zelf vaak genoeg stage gelopen in kinderdagverblijven enz( heb wel al 1 jaar de opleiding pw kinderopvang gedaan hoor) maar bbl is meer voor mij dan bol.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Als hij jouw kindje erkent betekend het niet dat je kindje zijn achternaam moet dragen. Dat mogen jullie/jij zelf kiezen !

Ten tweede ik zou als ik jou was voor een deeltijdopleiding gaan en niet voor bol. Bij een deeltijd opleiding ga je 2 avonden (meestal) pw naar school. Heb je alle voordelen van een student ( dus ov en stufi ). Hoef je het eerste schooljaar maar 1x pw stage te lopen gedurende 20 weken ( ook afhankelijk van je school ) en kan je dus 2/3 dagen gewoon te werk gaan.

Wat je "vriendje" in Kenia betreft. Als jullie echt zo gek op elkaar zijn. Laat hem een tijdje naar NL komen zou ik zeggen. Kijk hoe dat gaat, of jullie echt verliefd zijn etc. Dan kunnen jullie daarna altijd nog naar Kenia vertrekken.

12. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    waarom zou hij eigelijk moeten meebetalen aan spulletjes voor de baby voor in JOUW huis.
    Als er een omgangsregeling komt zal hij toch ook zelf spulletjes aanschaffen voor in ZIJN huis?
    Ik vind dat een beetje krom.

Als de baby er is zal hij wel een maandelijkse bijdrage moeten betalen voor het levensonderhoud. Maar waarom zou dat nu al moeten?

En als je niet genoten hebt van de sex, waarom doe je dat dan? Ik neem aan dat je vrijwillig bij hem het bed bent ingestapt en niet schreeuwde dat je niet wilde dus dan valt hem dan niet aan te rekenen.

hoe oud ben je eigelijk? Meid je krijgt een kind, neem een beetje verantwoordelijkheid over je leven. Solliciteer je suf, zoek een huisje en probeer er uit te komen met de verwekker. Hij heeft 100 keer meer rechten dan een of andere gozer aan de andere kant van de wereld...

13. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik denk trouwens dat een ex met borderline genoeg redenen heeft om hem zwart te maken. Dus je hebt geen idee of het waar is...

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    BBL kinderopvang is nu niet de beste keuze.. Overal moeten mensen uit omdat er een terugloop is. Ik zou het in een andere hoek zoeken. En bij Thebe is volgens mij altijd wel poetswerk.

15. sarientje3

sarientje3 Actief lid

Jan 7, 2012
    194
    1
    0
    tilburg
    1 waarom ik vond dat hij ook nu wel iets mag doen voor de kleine... 1 zijn huis is te klein om nog een kind er bij te hebben, 2 hij woont ook verweg(naby utrecht ik naby de efteling) en in de kamer van zijn dochtertje had hij nog niet eens een lamp en een fatsoenlijk bed, dus ik wil mijn kindje niet bij hem hebben, no way dat k mijn kindje daar laat slapen, dat vind ik niet verantwoord met hem en zijn vriendin(waarvan ik weet dat die soms ook flink tegen elkaar te keer kunnen gaan en genoeg problemen gehad hebben dat ik niet snap dat ze weer bij elkaar zijn) en 2 zodat ik hem weer kan vertrouwen en kan geloven dat hij er als het kind er is er ook echt waar iets voor wildoen. 3 voor het dochtertje wat hij al heeft vind ik ook niet echt dat hij daar veel leuke en juiste spullen voor in huis heeft.

2. Waarom ga je met iemand naar bed als je er niet van geniet... tjah je denkt dat je je er beter door gaat voelen,en ook al vrij je zo veilig mogelijk en t mis gaat, tjah ik voelde me niet prettig met hem nee, hij heeft me zo omgepraat dat ik er in mee ben gegaan, idd zonder geschreeuw en al.

3. ik ben 21, ik neem alle verantwoordelijkheid, hij neemt zo geen verantwoordelijkheid,en heeft hij vaak zat niet genomen,door mij voor de gek te houden, te liegen, bedriegen en manipuleren, of voor t blok te zetten, en dan ja ik erken het wel ik erken het niet sorry dan raak je verward, in elk geval nu kan ik het niet, als de kleine er is zie ik wel of ik het doe voor het kindje.

En wat je zegt over een of andere gozer die ver weg woont, ondanks alles zal en is hij wel mijn levens partner/met hem zal ik straks de rest van mijn leven delen dus ja ik vind die ook meer dan belangrijk in het leven van het kindje,omdat hij wel goed is voor kinderen, geen dingen doet id buurt van kinderen die niet horen, zoals vloeken,schreeuwen. Tevens geeft hij meer om mij en de kleine dan dat de verwekker doet, want die denkt alleen in zijn belang en neit in eht belang van de kleine... die ik beter ken en beter voel, ik zeg niet dat de kleine de verwekker/de echte vader niet mag kennen of mag zien, maar ik zeg wel alleen met mij er bij, geen slaappartyen bij papa want ik wil niet dat er dingen in dat huis gebeuren waar mijn kindje bij betrokken kan zijn.

Tevens zoek ik me rot naar werk,solliciteer ik me kapot dat ik door de bomen het bos niet meer zie, ik ben druk bezig met het zoeken naar een huisje maar ook dat lukt niet erg als je alleen mee kan doen met loting... En de verwekker moet maar eerst mijn vertrouwen terug winnen en ik moet hem weer kunnen geloven in wat hij zegt en doet, had ik maar in mezelf geloofd ipv in hem. Had hij nooit moeten zeggen laat het kindje weg halen,ik wil het niet, en dan weer wel,dan weer niet... had hij mij niet moeten gebruiken als verwerkingsproces voor zijn ex die nu weer zijn vriendin is, dat ik er ben in getrapt daar voel ik me soms heel stom over.... en hij heeft me pijn gedaan door te zeggen laat t weg halen... nee geen haar op me hoofd die dat dacht... t is welkom en al met al een geschenk en t heeft een reden waarom ik toch zwanger ben geraakt.

en lizzy ik weet t is niet de beste keuze, maar ook nu bij thebe kom ik niet aan de bak zonder papiertje, ook schoonmaak niet, heb t geprobeerd. En heb al meer bbl vacaters gesolliciteerd zoals id zorg/bejaardehuis maar tot op heden nog geen reactie gehad en dat was toch zeker al januari. Ik w8 het af met de plaatsen die vrij komen bbl kinderopvang, zolang ik dat afgerond heb, wil ik daar toch niet in verder of at least zelf iets doen als gastouder of me verder ontwikkelen in het zorgen en helpen van kinderen die het moeilijk hebben en me inzetten voor de mensen die t hard nodig hebben.

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Je weet toch wel dat je bij bbl opleiding een geschikte werkplek nodig heb ?
    Dus als jij niet in een kdv kan werken, heb je ook geen opleiding :) en dus geen diploma.

Ik hoop dat je straks goed voor je kindje kan zorgen. Als je alleen maar je tel en zorg kan betalen zal je ook echt geen huisje krijgen hoor. Je kan geloot worden wat je wilt. Maarja zonder geld kom je niet door de financiele toetsing heen. Ik zou opzoek gaan naar een maatschappelijk werkster die kan je met veel dingen helpen. Succes nogmaals

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Oh en btw als je sex gevalletje en zijn vriendin werkelijk zo slecht zijn voor hun dochter, waarom onderneem jij dan geen actie en bel je niet het amk ofzo ?
    Vind dat een slechte zaak.

18. sarientje3

sarientje3 Actief lid

Jan 7, 2012
    194
    1
    0
    tilburg
    Ik bel ook druk op zoek naar een geschikte werkplek, maar die plekken komen pas rond maart-mei vrij.

en dankje voor je succes, Had gewild dat t wat makkelijker ging, ga wsl rond mijn 6e mnd naar de bocht(naby willem ii stadion, waar ze mij beter kunnen helpen) wat ervaring met kinderen enz en het zorgen voor zie ik geen problemen, ik weet goed wat ik doe en moet doen. Heb zoveel ervaring in binnen en buitenland met kindjes groot en klein.

19. sarientje3

sarientje3 Actief lid

Jan 7, 2012
    194
    1
    0
    tilburg
    Waarom omdat ik niet kan zien hoe t nu gaat, en alleen maar heb kunnen lezen in de dossiers die ze nar elkaar toe hebben opgemaakt en hoe ze naar elkaar toe doen en hoe ze elkaar beschrijven als ouder,bij meen ook zoiets als jeugd en gezin,waar ze in therapie gingen, enz.. toen t slecht met ze ging wou hij soms ook de kleine bij haar weghalen, want we waren gewoon eerst goede vrienden. Daar heeft hij toen ik een korte periode van zwakheid heb gehad, niet lekker in mijn vel zat, misbruik van gemaakt. Vind het ook heel spijtig naar de kleine toe,dat hij zo doet en deed, dat ik daardoor nu dingen denk,nog geen beslissingen heb genomen,maar wel over dingen na denk, zoals geen erkenning, wat ik wsl wel zal doen omdat ik ook geen zin heb in een rechtzaak etc,maar ga dan wel eerst op papier zetten wat ik verwacht en wil,dan moet hij daar zijn handtekening onderzetten en dan zet ik mijn handtekening op de erkennignspapiere, zal ook niet slecht over hem praten,maar ik weet wel dat hij wel slecht over mij zal praten,want dat deed hij nu ook al na de kleine toe ook al kan de kleine het niet horen.

20. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mannen proberen vrouwen toch altijd in bed te krijgen? Welkom in de grote mensen wereld.
    Ik vind dit geen gevalletje misbruik hoor...

Share This Page