Ik weet niet meer wat ik moet

Discussie in 'De lounge' gestart door AnoniemePanda, 17 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    Wat bij mij heel goed helpt als ik in een slechte periode zit is toch afen toe aan de benzo( lorazepam, temazepam) of serequel om het even goed te doorbreken.
    Deze op tijd en gecontroleerd inzetten heeft soms een opname kunnen voorkomen

En wat ook super goed helpt zijn luisterboeken.
    Harry Potter doet het dan meestal goed.
    Ik heb regelmatig met bluetooth oortjes gedoucht omdat dat juist een enorm piekermoment kon zijn.
    Bij Stotytel en nextstory kun je het een maand gratis uitproberen.

Je had vandaag toch een afspraak bij de GGZ? Is er nog over IHT gepraat?

2. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Hoi
    Ik heb zelf oxazepam gebruikt. Natuurlijk is het verslavingsgevoelig. Maar wat mij verbaasde dat als het beter met mij ging ik meer last als gemak had. In heftige periodes nam ik elke dag 2 voor het slapen gaan en verder de dag bewust niet. Of als iets echt heel spannend was. Maar ook na maanden dagelijks gebruik kon ik het afbouwen alsof mijn lichaam aangaf het niet nodig te hebben. Werd er dan niet rustig maar eerder moe van.

3. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Sterkte meid! ❤️

4. AnoniemePanda

17 aug 2023
    31
    8
    8
    Vandaag een moeilijke dag 3 afspraken op een dag gehad, Maak me druk om het suizen. Nu heb ik ook vrij onrustig oren nog steeds met veel irritatie en alle geluiden klinken heel hard, Ook pijn in me gezicht onder me ogen, tussen me wenkbrauwen en aan de zijkanten van me neus.

Ik probeer te relativeren dat als ik echt mezelf gehoor schade zou hebben aangebracht ik zoveel al niet meer zou horen, Zoals dat vogeltje die fluit, Een bladzijde die je omslaat en ik hoorde zelfs by de fysio de airco die een heel zacht geluid maakte.

Ik ben misschien nu wel te herkennen aan een andere topic maar op zich denk ik dat dat niet zo erg is :)

5. AnoniemePanda

17 aug 2023
    31
    8
    8
    Ik had vandaag een afspraak bij me regiebehandelaar, Ook de cirkel van angst doorgenomen en welke reactie ik heb waar we op uit zijn gekomen is dat ik bevries.

Ook medicatie nog een keer besproken en ze was zelf niet super fan van Oxazepam en wou eigenlijk voorstellen iets anders voor te schrijven.

6. AnoniemePanda

17 aug 2023
    31
    8
    8
    Dank je wel ❤️❤️

7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Heb je last van jouw bijholtes? Of zijn die gezichtsspieren meer gespannen dan normaal?

8. AnoniemePanda

17 aug 2023
    31
    8
    8
    Het is meer een soort van "druk" in de bovenkant van me neus ook en soms het gevoel dat ik momenten lijk als ik praat dat ik door me neus praat als je snapt wat ik bedoel en ook me kaken trekken door naar me oren flink

9. AnoniemePanda

17 aug 2023
    31
    8
    8
    Net me vitamine D waardes binnen gekregen

Bijgevoegde bestanden:

10. AnoniemePanda

17 aug 2023
    31
    8
    8
    Ik ga vandaag naar me eigen huisarts, Ze is terug van vakantie. Ik vroeg me af als er mensen bekend zijn met Vitamine D tekort en daarbij de behorende symptomen van een tekort aangezien ik op internet het een en ander lees wat misschien ook me klachten kan verergeren.

Ik lees dat het ook voor paniek/hyperventilatie kan zorgen.

Deel Deze Pagina