Ik ben 37 weken zwanger en heb gedroomd dat ik echo had en de echoscopiste zei dat mijn kind syndroom van down had kan het niet vergeten zit hele dag in me hoofd zijn er meer mensen met nare dromen
Halo, Ik ben nog maar 8 weken zwanger maar ik heb ook zo'n vreemde dromen. Ik lijk te dromen over alles waar ik angst voor heb. Zo heb ik gedroomd dat er een spin op mijn lijf sprong (waar ik doodsbang voor ben!) en ik als reactie daarop wakker schrok en probeerde om de spin van mijn lijf te wrijven. Gisteren heb ik dan weer 2 dromen in dezelfde nacht gehad. Eén daarvan was dat een meisje die bij mij in de buurt woont en hoogzwanger is, bevallen was van een zwaar gehandicapt kindje terwijl ze dat helemaal niet verwacht had. De 2de droom was dat ik bloed begon te verliezen en naar het ziekenhuis wou voor een controle echo. Ik vind het heel raar en akelig om zo te dromen, maar het hoort er gewoon bij denk ik...
Hoort erbij, helaas. Ik droomde vaak dat ik al bevallen was, en dat het kind al gelijk kon lopen en praten (dat was dan wel weer grappig ) Toen ik van mijn zoon bevallen was, droomde ik dat hij weer teruggekropen was, en dat ik dus nog een keer moest
Ik droom sowieso al heel veel en raar, maar tijdens mijn zwangerschap ging het echt alle kanten op. Vaak ging het over mijn ongeboren kind. Zo droomde ik een keer dat ik bevallen was van een hele grote garnaal. Ik had daarvoor een stuk gelezen waarin de vrucht op dat moment vergeleken werd met een garnaal. Ook droomde ik regelmatig dat de wereld verging op allerlei manieren, of dat we gezellig op het strand waren en er ineens een tsunami kwam. Bij mij helpt het altijd om het aan mijn partner te vertellen. Hij vindt het niet erg, want hij is het de volgende dag toch weer vergeten.
ik ben dan nog wel niet zwanger maar ik droom ook van die rare dingen wanneer ik een positieve test in handen zou hebben heb ik beloof dat ik dan een appeltaart zou bakken...(eerder niet want vind het zn gedoe allemaal van die slierten maken die er overheen moeten enzo. ) dus mijn droom begon dat ik ineens een positieve test in mijn handen had...en dan ook nog eens bij mijn schoonouders in de keuken...en vervolgens een pak appeltaartmix uit het keuken kastje pakte en op de keuken had gelegd met test er naast..manlief natuurlijk hasrtikke blij...nou nog in het echie vannacht had ik gedroom dat ik ineens naar het ziekenhuis moest om te bevallen maar ik wist nog niet eens dat ik zwanger was...vervolgens helemaal in paniek omdat ik nog geen koffertje had klaar gezet als het al begint zonder zwanger te zijn hoe is dat dan wanneer ik over 2 weken hopelijk wel zwanger zou zijn....