Ik weet niet of ik nou blij mag zijn..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Nijntjepluis88, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Gefeliciteerd meid! Laat de rest maar kletsen. Geniet van die kleine frummel in je buik!

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Gefeliciteerd :D

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Gefeliciteerd! Lak hebben aan wat andere mensen denken/zeggen,weet dat het niet altijd even makkelijk is maar het is jullie leven en als daar nog een prachtig wondertje in past is dat prima! Wens je een fijne zwangerschap!

4. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd!!
    Ik herken je gevoel, was zelf ook na 3 mnd weer zwanger van de 2de. Ook ff in shok en vroeg me af wat mensen zouden denken, maar heb dat gevoel heel snel los gelaten! Wij waren blij en dat was alles wat telt! Soms kwamen er wel rare reacties, maar niks van aantrekken.
    Geniet ervan!

5. Danidani

Danidani Lid

6 mrt 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd. Ik sluit me volledig aan bij de andere dames who cares wat andere ervan vinden. Het gaat om jullie! Geniet ze.

6. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd meid:)

Ik herken je gevoelens wel hierin.

Zelf ben ik nu ook pril zwanger maar heb ook moeite om dit eerdaags aan de buiten bekend te maken, "bang" voor negatieve reacties en die gaan er komen, dat weet ik nu al!!!
    Alleen al gezien mijn leeftijd. (42)
    Ik heb in febr een MA gehad en kreeg al commentaar van oa mijn schoonvader waarom ik op mijn leeftijd een risico wou lopen wat betreft een baby krijgen.
    Voor ons was het hoofdstuk kinderen krijgen dan ook gesloten toen we weer een MA kregen, een condoom gebruikt die dus geknapt was en nu dus alsnog zwanger dus tja......
    Ik snap je hierin wel maar eigenlijk moeten we daar lak aan hebben van wat de buitenwereld denkt....het is ons leven en onze keus dus meid, lekker genieten van het wondertje in je buik.:)

Liefs,

7. Nijntjepluis88

Nijntjepluis88 Actief lid

15 apr 2015
    115
    14
    18
    Wat fijn om zoveel lieve berichtjes te lezen!!
    Dank jullie wel!

Woensdag krijg ik de eerste echo en intake, super spannend weer.!

Ik durf het eigenlijk nog tegen niemand te zeggen, en dan niet omdat het nog pril is maar omdat ik mij toch ook wel een beetje schaam ofzo..

Dat is wel een rot gevoel want eigenlijk zou ik gewoon trots moeten zijn!

8. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Ik snap precies wat je bedoelt ...ook ik zie er tegen op om het straks te vertellen aan sommige mensen ook omdat wij al wat ouder zijn ! Maar we zeiden tegen elkaar we staan er zelf voor de volle 100% achter en laat een ander maar kletsen ! Dus genieten we er lekker van dat we zwanger zijn !

9. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Gefeliciteerd! Succes woensdag.

Jij en je partner zijn er blij mee, dus laat de wereld maar lekker voor wat ie is.

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!Ik snap je gevoel!Maar denk lekker aan jezelf en geniet van deze zwangerschap! (stiekem ben ik beetje jaloers...wil ook wel weer;)) Geniet ze en fijne zwangerschap!!

en hier kan je sowieso lekker kletsen over je zwangerschap en trots zijn!:D

11. Nijntjepluis88

Nijntjepluis88 Actief lid

15 apr 2015
    115
    14
    18
    Jaa het hartje klopt!!
    Wel even vreemd om met een maxi cosi in de wachtkamer te zitten.
    Maar dat went vast snel.

Deel Deze Pagina