ik was tot donderdag 51 dagen overtijd of jah had een cyclus van 79 dagen met 21 dagen overtijd heb ik bloed test gedaan en die was negatief, maar werd maar niet ongesteld. ik dacht dat ik aan het ontpillen was, omdat steeds als ik een test deed die negatief was. sinds donderdag ben ik ongesteld en net onder de douch verlies ik iets raars. is dit een miskraam?
oeh .. indd wel onduidelijke foto .. maar lijkt me niet iets standaards uit je lichaam .. probeer ff n foto op macro stand.. ( bloementje )
me iphone heeft geen flits vandaar dat het onduidelijke foto is dus beter in beeld kan ik het niet krijgen ook om dat het al donker is. lydia1986 hoe werkt macro stand? ( bloemetje) ik ken het hier allemaal nog niet echt heel goed
misschien het beste licht zoeken , en dan iets verderaf .. macro is op n normale foto camera denk alleen .. dan kun je dat aanklikken om dichtbij foto's te makne .. maar op je foto's heb je dat denk nie .. hoop dat t lukt ..wat ik zo zie lijkt t er wel op .. wat zou t anders kunnen zijn joh ?? en geen bloed gehad ? krampen ??
Jee meid wat een vervelende onzekerheid. Als ik jou was zal ik hetgeen wat je verloren bent (lijkt niet echt op een vruchtje op de foto, maar foto is wat wazig) even bewaren en er maandag mee naar de dokter gaan. Het lijkt me sowieso niet gezond dat zoiets uit je lichaam komt. Hoe voel je je verder? Heb je heftigere buikkrampen dan normaal? Maar nogmaals: er even mee naar de dokter gaan, want stel dat het wel een miskraam is geweest, moet je wel een echo laten maken om te kijken of van binnen alles schoon is. Sterkte!!
`hey jeetje wat een onzekerheid ik zou het bewaren en voor de zekerheid de huisartsenpost bellen. zij kunnen je verder helpen, als hun vinden dat het kan wachten tot maandag kan ej dat doen en als hun adviseren om langs te komen je er heen ik zou hun voor de zekerheid ook even bellen sterkte meid
ik dacht dus dat ik gewoon eindelijk ongesteld ben geworden als ik zo op zoek online lijkt het op een vruchtje van 7 weken, maar zeker ben ik niet. ik ga maandag gewoon naar de gyneacoloog dankje voor jullie reacties dames
k vond dit.. lijkt kwa groote er indd wel op .. View attachment 42408 mja.. moet toch echt ff de doc bellen ..
Nu ik zo dit plaatje zie van Lydia begin ik toch ook wel te twijfelen. Ik zou anders toch voor de zekerheid even de huisartsenpost bellen om te overleggen.
ja zou ik ook ff doen .. had je bloedverlies ?? krampen ?? of wel al gehad ?? weet eigenlijk niet of je ook n MK kunt krijgen zonder pijn .. ?!
ik heb eigelijk nooit menstruatie krampen maar deze keer dus wel maar niet heel erg. ik heb sindsdonderdag bloedverlies meer als normaal, maar dacht dat het kwam omdat ik hele lange cyclus had gehad ( 79dagen) ik kwam dit tegen online De hoeveelheid bloedverlies Bij drie op de vier vrouwen zal de hoeveelheid bloedverlies bij een spontane miskraam 'matig' zijn, ofwel te vergelijken met een flinke menstruele bloeding. Zo kun je althans in de medische boeken lezen. De praktijk is echter vaak anders. Want wat verstaat men nu onder een flinke menstruele bloeding? Wat voor de ene vrouw een 'flinke' bloeding is, is voor de andere vrouw een 'normale' hoeveelheid. En tot hoeveel weken zwangerschap is bij een miskraam de hoeveelheid bloedverlies nog met een flinke menstruatie te vergelijken? Artsen onderschatten de hoeveelheid bloedverlies nog wel eens. Of ze proberen de uiteraard angstige vrouw gerust te stellen. In het algemeen kun je er van uit gaan, dat de bloeding heviger is dan je verwacht en erger zal zijn dan bij een hevige menstruatie. Bij een zwangerschapsduur van tien of meer weken, kan de bloeding echt ernstig zijn, 'alsof je leeg loopt'.
ja dan ben ik toch bang dat t een mk is .. .. jee wat raar als je ineens iets verliest ... hmm wat raar zeg .. zou toch ff bellen.. en dan kunnen hun altijd nog zeggen of je langs moet komen of dat je maandag moet komen .. k weet t ook niet.. wil je toch wel sterkte wensen .. want zal toch ff n klap zijn .. t hoeft natuurlijk geen mk te zijn maar zoiets verlies je toch niet zomaar ... :S .. na succes meid !
ik vind het ook op een vruchtje lijken..Wat een schokmoet het zijn geweest ....Ik zou toch ffcontact opnemen met een vk in de buurt ..
Ik vind het er ook uitzien als een vruchtje . Het lijkt heel erg op mijn eigen miskramen rond de 6-7 weken. Neem inderdaad even contact op met een verloskundige bij je in de buurt of de huisartsenpost. Heel veel sterkte gewenst!
Euhm, Waarom ga je het hier vragen, ipv direct naar de dokter te gaan ? Deze kan je in 1x een uitslag geven, of kijken wat het is.
omdat het laat was en ze niet wist wat ze moest... en aangezien hier zat meiden zijn die haar misschien kunnen helpen .. denk ik dan maar goed.. hooop dat ze nu toch wel de doc heeft gebeld gehad..
Omdat het zaterdagavond was en ze waarschijnlijk in de war is. Ze heeft geen heftige pijnen en het voelt voor haar niet als een acute noodsituatie. Ik begrijp dat eigenlijk wel. Als je een miskraam hebt, bel je toch ook niet meteen een arts (ik in ieder geval niet, want ze kunnen toch niks meer voor je doen). Ze vraagt hier gewoon om raad en ik hoop dat ze deze heeft opgevolgd en wat ze verloren heeft laat onderzoeken. TS ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het met je gaat?