Vanaf wanneer rekenen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mamaprinses, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Afgelopen vrijdag avond had ik 'opeens' bruine afscheiding op mijn wc papiertje bij het afvegen, zaterdag werd het wat roder maar niet veel bloed en zondagochtend bij het opstaan verloor ik helaas het vruchtje....!
    Dus toch een MK......

Nu vraag ik me af omdat wij weer willen gaan klussen voor een wondertje vanaf wanneer ik moet gaan tellen tot een (hoogstwaarschijnlijk) nieuwe eisprong?
    vrijdag +14 dagen of
    zondag +14 dagen?

Voor mijn MK had ik 2 x een cyclus van 28 dagen en de 3de ronde gelijk al zwanger, ik hoop dat mijn cyclus niet erg in de war is...!
    Wie o wie kan me daar bij helpen, ik zelf heb nl geen idee!

Liefs

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dat heb ik toen ook aan mijn vk gevraagd en die zei vanaf het eerste moment dat je iets verliest. Dus in jouw geval vrijdag. ;)

3. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Wen bedankt!
    ik zie dat het bij jou ook helaas mis is gegaan? Sterkte!

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hou er wel rekening mee dat na een mk de kans aanwezig is dat je cyclus wat in de war is.

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Annemieke ja daar ben ik ook bang voor hoewel de kinderwens groot is wil ik geen ovulatie testen gebruiken en al helemaal niet nu net na mijn mk!
    Jij ook veel sterkte!

6. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    volgens mij moet je gaan tellen vanaf het moment dat je rood bloedverlies hebt.
    En helaas heb je grote kans dat je cyclus wel in de war is omdat zolang je hcg nog in je bloed zit er geen eitje rijpt.
    Ik zelf heb in dec een mk gehad was 6 weken zwanger en ben vorige week pas weer ongi geworden heb er 7 weken op moeten wachten. Wij zijn meteen weer gewoon begonnen voor de volgende zonder ovutesten. Deze ronde ga ik wel ovutesten gebruiken.

Stekte ermee!!

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    okeej Navlis thanx!
    Ik wacht wel gewoon af! hihi is waarschijnlijk het beste!
    Ik heb gister een echo gehad en mijn gyn zag al wel weer weefsel in mijn baarmoede wat op een ongi leek!

8. Hallo,

Helaas heb ik afgelopen december ook een miskraam gehad.
    De gyn vertelde mij dat je vanaf het verlies van het vruchtje moet beginnen met tellen, dus in jou geval zondag + 14 dagen.
    Het kan voorkomen dat je cyclus wat in de war is.

Hetgeen wat je op de echo hebt gezien zal waarschijnlijk verdikt baarmoederslijmvlies zijn. Dat komt doordat je zwanger bent geweest. In mijn geval was dat ook zo.

19 dec. vruchtje verloren, 15 jan. ongesteld geworden. Dus in mijn geval is mijn cyclus op tijd ( 28 dagen ) wel is na deze ongesteldheid het slijmvlies eruit gekomen en nu heb ik nog wat rose afscheiding na het plassen. Wellicht is mijn baarmoeder zich schoon aan het maken.

Heel veel sterkte!

Groetjes Laura

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik had na mijn miskraam,precies 29 dagen later weer een positieve test in handen ................................

10. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    mijn VK zei ook dat je weer moest tellen vanaf het moment dat je het vruchtje verloren had. Ik was precies 7 weken later weer ongesteld, terwijl mijn cyclus daarvoor 27 dagen was, dus behoorlijk in de war. Hopelijk is het deze ronde weer wat op orde of is het raak.

Sterkte

11. mama3x

mama3x Lid

22 jan 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb wel gelezen dat je na een mk vruchtbaarder bent dus ook wij gaan deze maand weer flink aaan het klussen.
    Gebruik wel een ovutest, straks komt het twee weken later wanneer wij alweer uitgeklust zijn..

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    @mama3x
    Ovu test heeft geen zin bij mij omdat er nog HCG in mijn lichaam zit! Heb net een testje gedaan en die gaf nog een licht spreepje van zwanger aan, en dan is een ovu test niet betrouwbaar!!!
    En je bent NIET extra vruchtbaar na een mk!!!!
    Zei mijn vk toevallig nog tegen mij zondag.
    Succes met klussen iig!
    Wij gaan ook weer aan de bak volgende week en dan zien we wel...

@ lautje dat wat ik gezien heb was idd baarmoederweefsel (slijm)
    En mijn gyn zei dat het leek of mijn ongi er aan kwam...
    Ach ja komt allemaal wel weer goed...!

Liefs

Deel Deze Pagina