Ik weet niet precies hoe dat heet. Maar, van die raam dingen

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi Hoi allemaal sorry hoor weet echt niet hoe dat heet. Maar ik heb dus een woonkamer en precies daarnaast de slaapkamer maar er zit geen muur tussen maar,gewoon glas raam. Ik wil daar van die glasachtige plak ding op hebben zodat het zegmaar niet doorzichtbaar wordt. Maar voor 1 grote raam niet eens zo heel groot kost het bij zo een verf winkeltje 250 euro :( :confused: :confused: :confused: weten jullie mischien waar ik iets goedkopere kan vinden?

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik dacht eerst dat je van dat plakplastic bedoelde...maar dat kost dacht ik toch niet zo enorm duur...
    Dus ben nu aan t twijfelen wat je echt bedoelt...

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    gamma, praxis, bouwmarkt? volgens mij wel!

4. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Volgens mij bedoel je iets van plakplastic. Bij de bouwmarkt hebben ze verschillende motiefjes en soorten voor nog geen 10 euro per rol. Kun je heel makkelijk op je raam plakken, zodat je niet meer van de ene naar de andere ruimte kunt kijken.

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ja idd ik bedoel van dat plak plastic. Het was zo een klein winkeltje ik zag daar de rollen buiten staan dus ben gaan vragen hoeveel het ongeveer kost. Heb het expres groot geschat (zegmaar een hele muur) omdat er ook 3 deuren zijn die ik graag zou willen doen. Die meneer heeft het berekend en hij zei echt dat k ongeveer op de 200-250 euro zou komen :(

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ik weet niet of dat veel verschilt hoor. Maar ik wil graag die glas achtige kleur zegmaar en dan met die soorten motiefjes erop zodat je er toch niet doorheen kunt kijken

7. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Ik zou zeggen ga naar de bouwmarkt! Hebben ze echt van alles.

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb hier ook plakplastic en is 1 van de duurste is een ja glinster iets zal maar zeggen.. ik dacht dat ik 10 euro per meter kwijt was.. maar voor me achterraam heb ik matte placplasitg met een motiefje erin en die koste voor 1,50 meter 7,50 daht ik.. en hebben ze inderdaad bij elke bouwmarkt :)

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Oh toch plakplastic.
    Dat is echt niet zo duur hoor!
    Je zal misschien ook minder en meer dure soorten hebben, dat weet ik niet.
    Maar gewoon in n bouwmarkt kost t je niet zo veel.
    Of je moet je hele gevel ermee willen beplakken...dan ben je blut ;)

10. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Ik heb ook een redelijk groot stuk beplakt met plakplastic. Ik was maar 7,95 voor de rol kwijt hoor! Daar zit best veel op!

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wij hebben ook plakplastic van de praxis geloof ik..
    hebben echt veel gedaan en niet meer dan 15 euro kwijt.

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    voor dat geld plakt ie het ook bij je thuis denk?

Je bedoeld vast plak-plastic met glas in lood motief?
    Bouwmarkten en kwantum hebben het ook...wel zelf plakken ;) suc6

13. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    200-250 voor plakplastic? zeker met een gouden randje? ik heb het bij de kwantum gekocht, voor mijn voordeur. trouwens wel een rot karwei om te plakken..... had eerst allemaal bubbels erin, maar heb me even kwaad gemaakt en uiteindelijk toch gelukt! succes ;)

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Die bubbels krijg je niet, als je het eerst inspuit met een beetje water en sop, dan uitstrijken. (weet niet of je het zo gedaan hebt, maar zo krijg je het meeste wel weg)

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

zo heb ik het ook gedaan, samen met mijn moeder trouwens. met zijn tweeen is wel handig, een kan vasthouden en de ander gladstrijken.

16. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dan komt die man van de winkel het vast en zeker ook nog voor je plakken voor dat geld...

Ik denk dat als je bij hem zou bestellen, je ontzettend opgelicht wordt !

17. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Bij de Leen bakker heb ik het gehaald, een beetje barrok achtig, erg leuk! Was ook niet meer dan 10 euro kwijt per rol.

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Trouwens nog bedankt allemaal. IK heb gisteren 5 rollen gehaald bij de gamma en was 60 euro kwijt. :( Ze hadden maar 2 rollen van die en 2 rollen van een ander dus had niet echt de mogelijkheid om te kiezen er was er maar 1tje die 6 rollen had. Gewoon ja hoe moet ik dat uitleggen glas achtig zonder motieven erin heb ik moeten nemen.

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ow ja hebben jullie mischien tips hoe we dat moeten plakken. Mijn man gaat vanavond aan de slag. Mar ik wil niet dat we van die akelige belletjes krijgen.

20. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Goed de ramen schoonmaken. Daarna inspuiten met water en sop (plantenspuit) Het folie zo over het natte raam heenplakken. Voorzichtig van de ene naar de andere kant zodat er zo min mogelijk lucht tussen komt. Vervolgens met een trekkertje het water onder het folie vandaan wrijven/trekken. De eerste tijd kan het er lelijk uitzien, maar dat trekt na een paar dagen weg. Wel opletten dat er geen lucht achter blijft, dus ramen goed nat!

Deel Deze Pagina