zo ben je vrij, en wordt je gebeld door je collega van kun je me overnemen want me man heeft een ongeval gehad op zijn werk... en aangekomen op werk, hoor ik nog even snel van me andere collega'tje van ze is al weg, het is niet goed allemaal en nog geen 1 uur later krijg ik telefoon van mijn collega dat haar man is overleden de winkelvloer die verdween gewoon onder mijn voeten.... ik ken hun al zolang, en dan dit........... pfff is toch gewoon onwerkelijk Maria
Heel veel sterkte meid! Dat is zeker niet niks om even te horen te krijgen. Ook heel veel sterkte voor je collega!
Aaaaah Getver! Dat is geen leuk bericht. Zo zeg je mekaar nog gedag sóchtends voordat je de deur uitloopt, en dan opeens kom je ersachter dat dat de laatste keer was dat je hem levend ziet. Probeer elkaar maar elke dag te zeggen hoeveel je om elkaar geeft! Snap dat dit voor jou ook niet makkelijk is, Kippenvel krijg ik ervan.
hey meisss het is idd niet niks zeg.... en dat verwacht je ook niet he als je even gebeld word of je terug wilt komen naar je werk heel veel sterkte ook voor jou he! spreek je snel weer knuffff
Zo dan.... Tranen springen me spontaan in mn ogen (betwijfel of t de hormonen zijn dit keer) Het zal je maar gebeuren zeg Hopelijk hebben ze elkaar nog gezien voor t einde Sterkte voor iedere betrokkene en speciaal voor je collega en familie..
dank je wel meiden! ik kwam gisteren ook enorm verslagen thuis, en me man was helemaal bezorgt om me, ik pakte hem gewoon stevig vast, ik zei dat had jij ook kunnen zijn, je denkt er gewoon niet over na..... vanmorgen nadat ik de winkel geopend had, ben ik doorgegaan naar me collega, en ze zat daar op de bank en keek me aan er kwam gewoon geen woord meer uit bij mij.... ben niet lang gebleven aangezien de begravenisondernemer kwam, heb nog even 2 zoons in de armen genomen om ze te steunen en ben toen terug naar huis gegaan ze liet me wel weten dat ze haar man niet levend heeft gezien want hij is tijdens het vervoer van ongeval naar ziekenhuis in de trauma overleden aan alles zei kreeg het daar te horen van de politie liefs Maria
Ga nooit weg zonder te groeten Ga nooit weg zonder een zoen Als je het noodlot zult ontmoeten Kun je het nooit meer overdoen Ga nooit weg zonder te praten Dat doet soms een hart zo'n pijn Wat je 's morgens hebt verlaten Kan er 's avonds niet meer zijn Tis maar een simpel wandtegel gedichtje maar oh zo waar... Heel veel sterkte voor jou, je collega, haar kinderen en alle andere betrokkenen!
Jeetje zeg wat heftig. Heel veel sterkte gewenst ook voor je andere collega's en natuurlijk de betreffende familie!
heel veel sterkte inderdaad ook voor je collega... zo sta je inderdaad weer stil wat er wel niet allemaal kan gebeuren zo zeg je elkaar nog lief gedag en zo is het over word er stil van.....