Bruinig verlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan04, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Dames,

Misschien een beetje een rare vraag.
    Laatst had ik bruinig verlies, vlak voordat ik een grote boodschap moest. Hierdoor raakte ik in paniek en heb ik de gyn gebeld. Kon meteen dezelfde dag nog langskomen en alles zag er goed uit.

Nu moest ik net weer een grote boodschap.... en je raadt het al, weer bruinig verlies!!

Heeft iemand hier ook last van? Het maakt me erg onzeker namelijk ;)

2. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Bij mijn 2e zwangerschap in het begin met 4 weken licht roze verlies. En met 12 weken echt helder rood bloedverlies. Er was beide keren niets aan de hand, waarschijnlijk een geknapt bloedvaatje.

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Verder niemand? :(

4. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb in het begin oud /bruin bloedverlies gehad,,dit is niet erg! zolang je geen buikpijn hebt,is het ok meid,,geloof me ik kan het weten.. ik heb het vandaag nog gehoord..probeer je te ontspannen,waneer is je 1ste echo

5. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap bruinverlies gehad in het begin,en gewoon een klein meisje hier rondkruipen hoor!En nu heb ik het af en toe weer,en dat maakt me vreselijk onzeker,maar alles is goed,gister nog het hartje horen kloppen..Je schrikt gewoon omdat je vind dat als je zwanger bent je helemaal niets zou moeten verliezen maar het is juist veel vaker dat er wel nog bruinverlies is!Je baarmoedermond is supergoed doorbloed en daardoor gevoelig voor wondjes.
    En oh ja,proficiat met je zwangerschap!

6. lea

lea Fanatiek lid

ik heb het ook af en toe, het maakt je wel ongerust, maar gisteren goede echo gehad, waarbij het hartje klopte. het hoeft dus niet meteen iets ergs te betekenen.

7. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Hoi Daan,

Ik heb ook last gehad van bruinverlies (zonder buikkrampen) in het begin van mijn zwangerschap. Nog lang ook; het begon twee dagen na de eerste termijnecho en het duurde zeker nog drie weken. Ik had het niet meer! Maar...zoals je aan mijn banner kunt zien was er niets aan de hand :) Hoogstwaarschijnlijk was het een geknapt bloedvaatje bij de baarmoedermond.

8. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ All: Dankjulliewel!! Jullie stellen me een beetje gerust :D Nog 10 dagen tot de echo!

9. sita80

sita80 Actief lid

10 dec 2009
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier net zo
    op de echo in mijn album is ook te zien dat er naast de kleine nog een holte zit
    hier zit innestelingsbloed in volgens de vk en dit kan ik gaan verliezen en inderdaad als ik voor een grote boodschap ga of we sex hebben gehad en klaar gekomen ben heb ik hier ook last van

10. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kan het niet toevallig ook met die 'grote boodschap' zijn meegekomen? Dat is nl ook heel normaal in een zwangerschap. Beetje jammere is dat je dan grote kans hebt om een aambei te krijgen, maar ok.

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb in het begin van de zwangerschap zowat 3 weken bruinverlies gehad, erg in de rats gezeten maar ondertussen al 22 weken zwanger! Zolang het bruinverlies is en geen buikkrampen is er niks aan de hand. In de 12e week heb ik ook nog heel veel helderrood verlies gehad, in 1x alsof de waterkraan opengezet werd, wel met spoed een echo maar niks ergs aan de hand en onze kleine zit nog steeds lekker warm.
    Jezelf niet te ongerust maken. Komt allemaal goed.

Deel Deze Pagina