hoi dames, Ik heb op 25 november een curratage gehad dat is nu 7 weken geleden en ben nog steeds niet ongesteld geworden, was erg bang dat er tijdens de curratege wat fout was gegaan want een vriendin die ook gecurrateerd was had haar mensturatie gewoon na 4 weken weer, maar inmiddels weet ik dat dat vrij normaal kan zijn dat het zo lang kan duren, heb van de gyn wel provera gehad ( vandaag de laatste geslikt van de 10) en hoop dat het nu wel op gang komt. Zijn er meer vrouwen die provera geslikt hebben en wanneer waren jullie na die tabletten weer ongesteld geworden ? Hoor graag van jullie, Liefs leonie
Hoi Leonie, Ik heb hetzelfde probleem gehad na mijn miskraam en curettage. Ik ben 9 mei gecuretteerd en bleef sindsdien maar vloeien en het stopte niet. Het was steeds ouid bloed. echt ongi werd ik niet en er was waarschijnlijk ook geen eisprong. Ik kreeg toen ook provera van mijn gyn. 28 juli laatste tablet en 31 juli ongi! Wat was ik blij. Ik hoop dat het bij jou ook snel op gang komt, want ik wet hoe rot het voelt als het allemaal niet vanzelf op gang komt. Als je nog vragen hebt, wil ik je graag helpen. Liefs Hope
hoi Hope, Bedankt voor je antwoord, ik had wel op de gebruiksaanwijzing gelezen dat het tussen de 3 en 7 dagen kan duren. maar ik wou ook even horen hoe dat het bij andere vrouwen ging. ik hoop ook dat het nu niet lang meer duurt want we willen wel weer verder. Ik heb wel de hele tijd weer harstikke last van mijn onderrug dat had ik ook toen ik de miskraam had, dus ik hoop dat het nu niet lang meer duurt voor het weer op gang komt, stom he, dat je nu juist wel ongesteld wil worden normaal hoop je dat het uitblijft maar ja we willen gewoon ook weer verder. Bedankt, Liefs Leonie
Hoi Leonie, idd raar he dat je nu blij bent met een ongi. Ik heb toen echt een gat in de lucht gesprongen toen ik weer ongi werd. Dan kun je eindelijk verder ( alleen is dat laatste voor mij nu ook even niet zo vanzelfsprekend) Voel je vandaag al wat op gang komen? Ik hop dat je snel ongi wordt en dat jou cyclus zich snellen hersteld dat die van mij en dat je snel weer zwanger zal zijn. Succes, Hope
Hoi Hope, nee jammer genoeg voel ik nog niks, ga elke keer naar de wc maar ja afwachten dus. Is jouw cyclus ook zo onregelmatig dan, teminste dat kan ik opmaken uit jouw verhaal ? Ik had toen ik gestopt was met de pil ( okt 2005 ) ben ik 3 mnd niet ongesteld geweest, en daarna cyclussen van 42 tot min 34 dagen om gek van te worden je hoopt elke keer dat het raak is, toen heb ik via via gehoord dat voetreflex je cyclus regelmatig kan maken ( volgens mij moet je er ook in geloven ) toch maar gedaan en inderdaad de eerste mnd dat ik daar was geweest had ik netjes een cycles van 28 dagen heerlijk eindelijk vooruitgang ik was ondertussen ook al begonnen met temperaturen en daar zag ik dat ik geen eisprong had ( mijn temperatuur ging gewoon niet omhoog ) ik naar de huisarts ( aug 2006 ) en toen gezegt dat ik dacht dat ik geen eisprong had en dat ik doorverwezen wilde worden, dit mog gelukkig en toen heeft de gyn besloten ook clomid te gaan gebruiken 1 ste mnd met clomid ( toen had ik geen voetreflex gedaan ivm vakantie ) had ik netjes een cyclus van 28 dagen de 2 de keer met clomid en dit keer ook met voetreflex was het raak, helaas ging het toen fout, maar ik ga het zeker ook deze keren weer proberen met voetreflex het is wel duur, maar ja vorige keer lukte het ook. Hope, ik hoop ook echt dat jij ook snel weer zwanger bent. Als je vragen over de voetreflex hebt dan hoor ik het wel. Liefs Leonie
hoi hope, Gelukkig, volgens mij komt het op gang, hopenlijk zet het ook door, kan ik weer beginnen met clomid. Liefs Leonie
Hoi, ik zelf heb geen ervaring met die medicijnen, maar ik weet wel dat je na een curretage niet zomaar even weer in je cyclus zit, tenmiste ik niet, ik had altijd een standaard cyclus van 28 dagen, ik kon de klok er op gelijk zetten maar na mijn curretage van 3 november jl. ben ik nog niet weer regelmatig ongi geweest, ik kan er geen pijl meer op trekken, ook is de menstruatie heviger en langer dan ooit te voren. Ik hoop voor je dat je gauw je regelmaat weer te pakken hebt! Liefs Jette
Hoi Jette, Ik hoop voor jouw ook dat je cycles weer regelmatig gaat worden, en dat je snel zwanger mag zijn. het is zo vervelend als je niet weet wanneer je ongesteld gaat worden elke maand hoop je weer dat het uitblijft. dmv voetreflex had ik wel een regelmatige cycles gekregen en ga nu ook zeker weer een afspraak maken, mijn man vond het allemaal onzin en toen ik de eerste maand was geweest en gelijk een "normale "cycles had van 28 dagen, toen had hij toch iets van huhm raar. Liefs leonie