hoi damens even korte uitleg: ik ben net pas weer begonnen met de pil, bij de eerste strip ben ik pas ongesteld geworden op de laaste dag van me stopweek. ik ben toen gewoon weer begonnen aan me 2e strip op aanrading van de huisarts, dus ben gewoon begonnen terwijl ik ongi was. dit was op donderdag 13 maart. nu heb ik een probleem ik was vrijdag 20 maart en 21 maart de pil vergeten in te nemen 2x dus. ik heb ze niet meer ingenomen omdat het ver over de 12 uur was en ben gwn verder gegaan met me strip. nu paar dagen later heb ik deze verschijnselen: : aan de zijkante van me borsten een drukkend gevoel ( alsof ik spierpijn heb ) : met vlagen misselijk : steken in me buik : last van me ogen : moe : meer plassen dan normaal : last van me darmen die aan het rommelen zijn. ik dacht tijd voor een testje dus maar nu weet ik niet waneer ik kan testen omdat ik bij me eerste strip ook pas ongi werd op me laaste dag van me stopweek ik heb niet zoiets van IK BEN ZWAMGER ma wil toch voor de zekerheid even een testje doen vanwege de verschijnselen weten jullie waneer ik kan testen? alvast bedankt xxx
Hoi, Begrijp ik goed dat je ongi was op donderdag 13 maart? Als ik jou was zou ik toch een test gaan halen voor de zekerheid anders naar de dokter gaan...Veel succes! XXXSheri
jah ik was ongesteld op 13 maart maar als ik nu een test doe dat is toch veelste vroeg? want woensdag is de laaste dag van de pil en zou dan eigenlijk ongesteld moeten worden, maar omdat me cyclus nog niet helemaal regelmatig is weet ik echt niet waneer het beste is om te testen