Ik weet niet deze maand wanneer mijn eisprong is .. ik ben even in de war geraakt door die banner hier van zp (was aan het kijken) en daar stond dat over 8 dagen ik mijn eisprong heb ..maar waarom heb ik dan steeds die slijmverlies etc? laatst was ik ongesteld geweest op 16 december en mijn cyclus in totaal dat ik kan herineren is 28-35-47-52 52 was vorige maand in december ik ben nu wel serieus proberen voor 2e kindje en ben er klaar voor! iemand tips voor mij wanneer het beste ook is om te klussen ?!
Gewoon 3x per week ongeveer klussen dan kan je je ei iig niet missen. het is gewoon moeilijk te zeggen als je zo onregelmatig bent.
Aan banners en internetberekeningen heb je iig helemaal totaal niets: die baseren je ei op gemiddelden en daar heb je dus niets aan, zeker als je toch al geen regelmatige cyclus hebt. Tempen of ovutesten kun je gebruiken om je ei op te sporen, en anders gewoon elke 2-3 dagen aan de slag, zodat je je ei niet mist
Inderdaad tempen en ovu testen. Om de dag klussen. Bij een onregelmatige cyclus heb je niets aan die banners hoor !