Hallo dames, Senna is behoorlijk ziek geweest na de laatste (2e) vaccinaties. We zijn zelfs doorgestuurd naar de kinderarts. Gelukkig gaat het nu elke dag een stukje beter met haar. Ze krijgt nog wel antibiotica tot a.s maandag. Maar doordat ze zo ziek was is ze helemaal van haar ritme af. Ze wordt nu ook al ruim ander halve week wakker om 03.00 uur en wil dan een fles. We geven haar dan 80 cc met maar 2 schepjes voeding en dan is het goed. Iets anders wil ze echt niet. Vannacht nog weer geprobeerd om haar zonder voeding weer in slaap te krijgen. Is echt drama... Lukt niet. Op zich vind ik het niet zo erg dat ze nu 's nachts weer even een flesje krijgt, maar ik maak me wel zorgen hoe ik het nu weer voor elkaar moet krijgen dat ze weer gewoon doorslaapt? Gaat dit vanzelf? Moet ik haar gewoon laten huilen 's nachts? Ik hoor heel graag jullie adviezen en/of ervaringen. Alvast reuze bedankt. Gr. Dolfijn
Dat is bij Jelle ook vanzelf weer overgegaan... Hij heeft nu weer zo'n periode, ik hoop dat deze ook weer over gaat... Hij heeft nu al weer 1 nacht gewoon doorgeslapne, dus hopelijk zet het door..
Als ik na 30 min. speen/wiegen/aaien mijn dochter niet in slaap krijg dan geef ik haar een kleine fles want warm water wilt ze ook niet. Na flesje slaapt ze gelijk weer door. Ik geef er gewoon aan toe gebeurd niet vaak maar ik heb een periode gehad dat het 3 weken duurde maar ach ik doe het gewoon, ben lui heb geen zin om uren wakker te zijn