Vraag me af of er meer beebs zijn die het niet kunnen hebben als er gegeten wordt door papa en mama en hij/zij niks krijgt? Ruben kan dit echt niet hebben en wordt superboos! Geef hem dan maar een broodkorstje en dan is meneer wel tevreden.. Ook is het krijzen geblazen als ik aan het aanrecht bezig ben met eten voorbereiden.. Hij lijkt me zo'n hongerhals..
hey meid nee hoor ik heb hier een mevrouwje die ook zo is we hebben nu sinds kort een traphekje tussen de keuken en gang omdat ik vaak bijna struikelde over haar moet je der horen als het hekje op slot gaat dat hoort ze in de huiskamer gillen krijsen enz heeft ze een boterham met pasta en ze ziet dat ik een gebakken ei heb oh nou dan gooit ze der eigenbrood weg een probeerd mijn brood te pakken
Hier is dat ook zo wij eten dan ook nooit als daan er is. Ook uit allergie oogpunt blijft er voor hem weinig over en wilt altijd iets anders. Langzaam zijn we nu ook aan daan zijn allergie gewend kwa smaak dus binnekort is het gezellig met zijn alle eten. En het traprekje Daan loopt rood aan zo boos is hij als hij nog maar de klik hoort
jahoor, hier ook! of het nou eten of drinken is, hij moet en zal ook proeven (mag natuurlijk niet altijd) en met een beetje pech ben je zo de helft van je boterham/ glas drinken kwijt. gekke jongen, alsof ie niet genoeg krijgt!
Ja hier ook zo'n kindje! Yara is altijd errug jaloers als ik wat eet, en wordt dan soms ook erg driftig..Maar ja, daar zal ze mee moeten leren leven..Ze komt ook niets tekort verder gelukkig haha..
Hier nog zo 1! Al eet ik een koekje en hij krijgt zelf niks, nou nou moet je hem soms eens horen. Daarom proberen wij hier altijd gezamelijk te eten en ook samen een koekje te eten, om zo de driftbuien van meneer te voorkomen! Komt nog altijd wel es voor dat hij niks krijgt, maar dan zorg ik wel dat hij een flesje drinken heeft zodat hij toch iets heeft. En 9 van de 10 keer neemt hij daar ook genoegen mee! Alleen met koken geen probleem, meestal als ik alleen thuis ben zet ik hem voor de tv en laat hem dan bumba of baby tv kijken. Daar is hij dan wel even zoet mee... Maar vaak is vriendlief thuis als ik kook en hij houd hem dan bezig of in de gaten als hij zelf aan het spelen is.