ik weet niet wat ik als onderwerp moet plaatsen...

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Ik ken je ook nog wel uit het topic van de maart 2011 mama's. Toen had ik nog een andere nickname. ;)

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

oo echt!!!!!!!!!! jeetje waarom kan ik me jou dan niet meer herinneren! schaam me dood:)

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    pfff....pubers. Het zal wel een houding zijn,kan me niet voorstellen als ze echt zwanger was dat het haar niets doet. maar bah,ik zou zo`n kind wel eens flink bij der lurven willen grijpen.

4. Jel

Jel Niet meer actief

Toen heette ik nog "Waardevol" ;) Weet je het weer?
    zo niet, dan maakt het ook niet uit hoor.

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAAAA nu weet ik het weer!! ik had eerst iemand anders in mijn hoofd omdat zij plotseling "verdwenen" was maar zij kreeg een jongetje dacht ik.

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Heel hard en mij zou het ook steken...maar pubers kunnen heel hard/stoer/uit de hoek komen terwijl er van binnen enorm veel gaande is...ik denk ook (zonder het goed te praten) dat het stoerdoen is...maar kan me voorstellen dat het je steekt!

7. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik zou er ook wel even stil van zijn als ik het gezien. Maar waarschijnlijk is het "gewoon" stoere praat van een meisje dat nog helemaal niet met kindjes of zwanger zijn of miskramen bezig is. Ik hoop iig dat dat het was en dat ze niet echt een kindje is verloren.

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

misschien was ze wel helemaal niet zwanger geweest en is dit gewoon een misselijke grap. Daar hopen we dan maar op.

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik moest je berichtje twee keer lezen, dacht lees ik dat nou goed.. Ja dus!
    Jeetje maar ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet...

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    normaal is het idd niet..

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

tja pubers.. wel of niet waar, je kunt hier niets mee. Ik neig naar niet waar, zou zomaar kunnen dat iemand in hun omgeving zwanger is (jong iemand) en dat haar die aandacht leuk leek en het daarom veinsde.. je weet niet wat er in die puberhoofden gebeurd.

het is denk ik gewoon provocatie, daarbij is de ene 16 jarige de andere niet he. denk ook niet dat je van een 16 jarige kan verwachten dat ze snappen hoeveel impact een kindje proberen te krijgen kan hebben. Die denken vaak nog ach als ik een kindje wil ben ik zo zwanger en gelukkig maar dat ze op die leeftijd nog niet realistisch hoeven wezen en nog tijd genoeg hebben om volwassen te worden.

12. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Bah wat een ongepaste en nare opmerkingen zeg.. Zou daar ook verbaasd over zijn en niet echt schik van hebben!.

13. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Ik zou ook heeeeel raar staan te gaaapen!!! Naar die meiden..

Vind het vreselijk ongepast en zelfs iemand van 15 jaar zou moeten weten dat het vreselijk is zoiets te zeggen!!!

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Jeetje... weet niet zo goed wat ik er van moet denken...

raar... raar... raar...

15. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik zou bijna schrijven.....
    met zo'n reactie zijn ze er sowieso nog niet aan toe om moeder te zijn/worden..... (of het nu echt zo is of niet)

rouwen doe je idd op je eigen manier.... maar sommige dingen is ook een kwestie van respect.... en dat is tegenwoordig met veel dingen ver te zoeken.... en blijkt wel weer duidelijk uit dit verhaal.

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Jeetje zeg, dan sta je inderdaad met open mond te kijken.
    Vind het inderdaad geen grappen, of het nu echt gebeurd is of niet.
    Bizar :O

Deel Deze Pagina