we hebben nu al aantal maanden dat onze dvdspeler heel raar doet. of naja, de films die we erin doen. ja wij branden films en dat was met afspelen nooit een probleem geweest. na ongeveer een uur gaat hij raar storen alsof de cd vies is. eerst wat storingkjes en daarna haperd hij zo erg dat er niks meer van de film te zien is en dit gaat dan ook niet over. Afkoelen van dvd(speler) helpt niet, cd's zijn schoon, binnenkant van dvdspeler zit geen vuil ofzo. heel raar dat het altijd na ongeveer een uur is en het alleen bij film dvd's is. muziek kunnen we gewoon probleemloos afspelen, ook dvd van concert van Adele bijvoorbeeld (die draai ik grijs ) geen enkel probleem ermee. alleen films dus Weet iemand wat t is, hoe t komt en vooral hoe ik t kan oplossen?? (ja i know nieuwe dvd speler kopen maar een goedkopere oplossing graag )
mijn man brandt ze altijd en andere cd's en dvd's doen t wel normaal. is echt puur alleen film dvd's die raar storen. en boven hebben we een 2de dvdspeler en daar doen ze t wel normaal op. heel raar!