heeeeeel dun streepje is toch ook een streepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door knor1981, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Ik heb zondag of maandag mijn NOD.

Afgelopen donderdag met een kv Earl test getest en die was omo wit.
    Ben al een paar dagen kei misselijk dus vanmorgen weer getest met een kv2v5 heb mijn man laten kijken, maar hij zag geen streep. Toen ik goed keek zag ik hem wel, hij uiteindelijk ook.

Nu maandag maar testen of zal ik morgen met die early test doen en maandag met de kv2v5?

Ik weet dat zwangerschappen verschillend zijn maar bij mijn dochtertje heb ik amper last gehad van misselijkheid.
    Is voor mij nu extra spannend omdat er 2 eitjes hebben gezeten.

We gaan over 3 weken op vakantie als de volgende geste nu ook positief is hoop ik dat ik wel van te voren nog een echo krijg.

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Heb je een foto?

Je loopt in t ziekenhuis dus denk dat je wel een echo krijgt als je al met clomid bezig bent.

Kruidvat testen doen er langer over dan 5 min om een goed streepje te zien. Ik vind ze maar ruk worden mja

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Als je nu al zo enorm misselijk bent en dit door een zwangerschap komt, moet het hcg al desdanig hoog zijn dat er toch wel een duidelijk streepje op de test moet komen.

Even over 2 dagen nogmaals testen.
    Succes.

4. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Op de foto is niks te zien, daar is ie te licht voor. Krijg sowieso vroege echo ivm Mola zwangerschap paar maanden geleden. Gewoon nog maar even afwachten dus.

Deel Deze Pagina